خدمات بازاریابی پیامکی یا برنامه تبلیغات اس ام اسی شما همه کارها را برای شما به راحتی انجام می‌دهند. به این صورت که با داشتن یک پایگاه داده، به جمع آوری و تجزیه و تحلیل پاسخ‌های گیرندگان پیام و اطلاعات مفیدی از آنها کمک می‌کند و در زمان، هزینه و تلاش فرستنده صرفه‌جویی می‌کند.

این ویژگی‌ها داشتن گزارشات و تحلیل و بررسی تبلیغات و اطلاع‌رسانی از طریق پیامک بدین معناست که هنگام استفاده از آنها، می‌توانید پیگیری کنید که چه کسی آن پیام را دریافت کرده یا دریافت نکرده، خوانده یا به آن پاسخ داده است. این کار حدس‌ها را از پیگیری‌ها حذف می‌کند. به عبارت دیگر به شما این امکان را می‌دهد که بدانید چه نوع پیام‌هایی موثرتر هستند یا بالاترین میزان پاسخ را ایجاد می‌کنند. این امر به نوبه خود تیم بازاریابی شما را فعال و تحلیلگر می‌کند تا زمان و تلاش خود را صرف جنبه‌های خلاق بازاریابی کنند.

در عین حال که پیام‌های تبلیغاتی، یک ابزار ایده‌آل برای تیم‌های بازاریابی است که امیدوارند زمان خود را از با خستگی طی نکنند و بر روی اهداف و بررسی‌های بهتر و بزرگتر تمرکز کنند. در این مقاله با تبلیغات از طریق پیامک آشنا خواهید شد و در نهایت نرخ تبلیغات را بررسی خواهیم کرد.

 

ایجاد استراتژی بازاریابی پیامکی

 

برای تصمیم‌گیری در مورد اینکه آیا بازاریابی از طریق پیام کوتاه برای کمپین شما مناسب است، این سوالات را از خود بپرسید:

آیا کمپین شما به زمان حساس است و در زمان خاصی مورد استفاده قرار خواهد گرفت؟ آیا SMS بهترین فرمت برای اطلاع‌رسانی و تبلیغات است؟ آیا این اطلاعات به اندازه کافی ارزشمند است که مصرف‌کنندگان از دریافت پیام در چنین کانال شخصی، به جای ناراحتی، خوشحال شوند؟

اگر نمی‌توانید پیام خود را به طور موثر با 160 کاراکتر یا کمتر ارسال کنید، به جای آن ایمیل یا اعلان‌های زیاد برای آنها را در نظر بگیرید. در نتیجه پیامک برای پیامهای فوری که می‌خواهید گیرندگان بلافاصله آنها را ببینند بهترین است.

البته شما می‌توانید در هر یک از کانال‌های بازاریابی موجود برای اطلاع‌رساین و تبلیغات استفاده کنید. از جمله این راه‌های ارتباطی می‌توان به ایمیل، وب سایت، فروشگاه، رسانه‌های اجتماعی و پیامک مستقیم اشاره کرد. این امکانات وجود دارند تا بازاریابی و اطلاع‌رسانی‌های بعدی شرکت را انجام دهید.

در همین حین مهم‌ترین نکته در این رابطه همان متن پیام و ایجاد تشویق و انگیزه برای کاربران است که آنها را به خرید و مشارکت برساند. به عنوان مثال، برای ایجاد تخفیفات و هدایای مربوطه برای کاربران و مشتریان خود، شماره‌هایی را ایجاد می‌کنید که از طریق آنها می‌توانند در خریدهای بعدی خود استفاده کنند.

 

 

ایجاد استراتژی بازاریابی پیامکی

 

استراتژی بازاریابی پیامکی و نرخ تبلیغات

 

تعداد کمی از کاربران پس از دریافت پیامک یادآوری متنی، قرارهای خود را فراموش کرده یا از دست می‌دهند. اعلان‌ها و هشدارهای پیامکی مانند اعلان‌های تحویل، اطلاعاتی مانند زمان پرواز، رزرو هتل و درخواست پرداخت و غیره هستند که باید از طریق پیام کوتاه تأیید پاسخ سریع اطمینان حاصل شود. این نوع پیامک‌ها باید حاوی اطلاعاتی مانند: کد یا شناسه رزرو، نام شرکت، پیوند کوتاه به وب سایت شرکت شما و پیام تشکر باشد.

همچنین الگوهای پیام متنی تأیید و یا اعلان پایان خرید با موفقیت می‌تواند انحصاری بودن را افزایش دهند، به ویژه هنگامی‌که برای بازگشت مشتریان هدف قرار می‌گیرند. به عنوان مثال پیامی مانند یادآوری پرواز مبنی بر اینکه “سوار شدن برای پرواز [شماره پرواز] شما در [تاریخ] ساعت 15:30 شروع می‌شود. از پرواز خود لذت ببرید، [ایرلاین]”، می‌تواند موثر واقع شود.

از این قبیل پیام‌ها می‌توان به مواردی مثل تغییرات در زمان پرواز، تأیید رزرو هتل، تأیید پرداخت، اشاره کرد. علاوه بر آن که الگوهای پیام متنی یادآوری پرداخت نیز می‌توانند در این جهت موثر واقع شوند. به عبارت دیگر پیام‌هایی که هدف شما از ارسال پیامک متقاعد کردن مشتریان برای پیوستن به وریداد و جذب مشتریان باشد. با یادآوری پرداخت، مهمتر از همه این است که نقطه نظر خود را به موثرترین شکل منتقل کنید.

در نتیجه باید پیامهای خود را جذاب و ساده نگه دارید، و فراخوان‌های قدرتمندی را به آن اضافه کنید (مثال: تماس با ما، تخفیف، ارتباط با ما، همین حالا، تا سه رز دیگر و غیره) و سعی کنید احساس فوریت ایجاد کنید.

حتی اگر با تاخیر در پرداخت‌ها روبرو هستید، باید قوانین آداب پیامک تجاری را رعایت کنید. نمونه‌های پیام متنی یادآوری پرداخت می‌تواند موارد مواردی مانند تذکر پرداخت بیمه، یادآوری سررسید وام، یادآوری پیش فرض وام، یادآوری طرح پرداخت، یادآوری فاکتور پرداخت نشده، باشد.

 

 

استراتژی بازاریابی پیامکی و نرخ تبلیغات

 

علاوه بر موارد گفته شده، نظرسنجی پیامک‌ها سریع‌ترین و ساده‌ترین راه برای اطلاع از نظر مشتریان، طرفداران شما در مورد نام تجاری، خدمات یا سایر جنبه‌های خاص است. یک نظرسنجی برای دریافت بازخورد کاربران از شما می‌تواند به شرکت شما کمک کند که چگونه خدمات خود را به منظور خدمات بهتر به مشتریان و طراحی کمپین‌های تبلیغاتی موثر تنظیم کنید.

اطمینان حاصل کنید که مردم می‌خواهند با رعایت برخی از بهترین شیوه‌ها به نظرسنجی از طریق پیامک به شما بپیوندند. همچنین دقت کنید که بهتر است ام شرکت خود را در متن متن پیام ذکر کنید یا از ویژگی شناسه فرستنده ارائه شده توسط سرویس‌های پیامکی استفاده کنید.

 

استراتژی بازاریابی پیامکی و نرخ تبلیغات

 

از دیگر استراتژی‌های پیامکی می‌توان به مواردی مانند مسابقه پیام کوتاه، الگوهای پیامکی برای ارتباطات کارکنان و داخلی (دلایل متعددی برای برقراری ارتباط با کارکنان از طریق پیامک وجود دارد. به عنوان مثال، برای اطلاع‌رسانی به کارکنان در مواقع ضروری یا به اشتراک گذاشتن تبریک‌های فصلی و تبریک تولد.) و تخفیفات و کوپن‌های پیامکی نیز به طور موثری عمل خواهد کرد.

 

 

پلت فرم بازاریابی پیامکی در تبلیغات اس ام اسی

 

بازاریابی پیامکی به یک ابزار دست یافتنی، مقرون به صرفه و ارزشمند برای تیم‌های بازاریابی در همه صنایع تبدیل شده است. هیچ دلیلی وجود ندارد که فکر کنید سازمان شما نمی‌تواند از بهبود دسترسی، ثبات و ارتقا بهره‌مند شود.

با امتحان کردن تبلیغات اس ام اسی، خواهید توانست تا مزایای بازاریابی پیامکی برای کسب و کار یا سازمان خود را در نظر بگیرید و برای افزایش موفقیت خود و کاهش تلاش تیم و هزینه‌های تبلیغات اقدام کنید.

قیمت گذاری در تبلیغات پیامکی بسیار رقابتی است و ویژگی تجزیه و تحلیل پیشرفته هر یک از سرویس‌های پیامکی به ارزیابی اثر کمپین شما کمک می‌کند. در هر حال از این طریق، با مشتریان ارتباط و تعامل موثری را ایجاد خواهید کرد.

همه داده‌های مشتری خود را همگام سازی کنید تا پیامهای واقعا مرتبطی که الهام بخش هستند و مخاطبان را جذب می‌کند، ایجاد کنید. از پیامک و ایمیل در کنار هم، یکپارچه استفاده کنید، بنابراین هر مشتری در کانالی که ترجیح می‌دهد با شما تعامل خواهد داشت.

حتی می‌توانید با استفاده از مکالمات اس ام اس دو طرفه، به تعامل با مشتریان خود از طریق پیامک ادامه دهید.

 

پلت فرم بازاریابی پیامکی در تبلیغات اس ام اسی

 

تجزیه و تحلیل پیش‌بینی کننده در جهت بهبود تبلیغات از طریق اس ام اس، موثر خواهد بود. به عبارتی یادگیری ماشین روشهای جدیدی را برای پیش‌بینی نیازهای مشتری باز می‌کند. ارسال یک متن به موقع براساس تاریخ پیش‌بینی‌شده رویدادهای بعدی می‌تواند موثر واقع شود.

در هر حال ارسال پیامک برای مشاغل یک تجارت هوشمند است، اما استفاده از خدمات بازاریابی از طریق ایمیل و پیامک جداگانه یک سردرد است. پیگیری تبدیل آنها هم بسیار پیچیده می‌شود.

در این صورت تهیه و ایجاد گزارشات و تجزیه و تحلیل‌های درست و بررسی شده برای بازاریابی، دقیقا نشان می‌دهد که چه چیزی باعث فروش بهتری و بیشتر می‌شود. در نتیجه می‌توانید با مجموعه‌ای از گزارش‌های از پیش ساخته و قابل تنظیم برای اس ام اس و ایمیل متوجه شوید که پیام‌های متنی برای برند و کسب و کار شما چقدر خوب عمل می‌کند.

همه نکات و موارد را را آزمایش کنید (متن‌های متفاوت و بررسی شده، ایموجی، زمان ارسال و موارد دیگر) تا ترکیب مناسب برای بازاریابی پیام‌های متنی که مشتریان را وادار به عمل و نشان دادن عکس‌العمل می‌کند، آشکار کند.

دقیقا ببینید کدام پیامها باعث فروش بیشتر می‌شوند و نحوه عملکرد ایمیل و پیامک را بسته به پیام و مشتری بررسی کنید.

 

بررسی نحوه استفاده از بازاریابی پیامکی در صنایع

 

استفاده از بازاریابی پیامکی می‌تواند به صنایع مختلف در زمینه‌های گسترده‌ای از جمله بازاریابی و تبلیغات و اطلاع‌رسانی کمک کند. به عنوان مثال، املاک و مستغلات را در نظر بگیرید. بازاریابی زیادی برای معاملات املاک وجود دارد. نمایندگان املاک و مستغلات و همچنین کسانی که خانه می‌فروشند، می‌توانند از پیام‌های متنی برای بازاریابی محصول یا خدمات خود استفاده کنند.

حتی اگر مشتریان در حال حاضر برای خرید خانه جدید در بازار نیستند، اطلاعات ارزشمندی را از آژانس املاک دریافت می‌کنند و وقتی تصمیم به نقل مکان می‌گیرند، به احتمال زیاد به آنها فکر می‌کنند. همچنین بازاریابی پیامکی انبوه، دارای مزایای فروانی برای مشاغل است که برخی از این مزیت‌ها را می‌توان موارد زیر دانست:

کاربر پسند، مقرون به صرفه و آسان برای تطبیق با نیازهای خاص سازمان یا کسب و کار شما. همچنین باید گفت که مانند دیگر خدمات پیام رسانی جمعی، در واقع بازاریابی پیامکی انبوه، می‌تواند برای برقراری ارتباط به روش‌های مختلف مورد استفاده قرار گیرد: پیام‌های متنی جمعی، پخش صوتی و تصویری ایمیل. با این حال، با تمرکز بر خدمات بازاریابی پیامکی، سه مزیت اصلی را از طریق این خدمات ارسال پیامک – دسترسی، ثبات و سازماندهی به کسب و کار شما ارائه می‌دهد.

 

 

بررسی نحوه استفاده از بازاریابی پیامکی در صنایع

 

 

برای دستیابی به همه مخاطبین خود از پیام کوتاه متنی SMS استفاده کنید. مزیت دسترسی پیام‌های متنی این است که هرچه تعداد بیشتری از افراد بتوانند به طور همزمان با آنها ارتباط برقرار کنید، می‌توانند ارتباط بیشتری برقرار کرده و زمان بیشتری نیز داشته باشند.

تفاوت بین یک پیام متنی ارسال شده به لیست مخاطبین 600 نفر و پیام مشابهی که در یک تماس تلفنی به هر یک از این افراد ارسال شده است را در نظر بگیرید. تفاوت های زیادی وجود دارد.

بارزترین تفاوت زمان است، زیرا انجام صدها تماس تلفنی بسیار طولانی‌تر از تایپ یک پیام واحد و انتخاب لیست مخاطبین است. علاوه بر این، نیازی به تماس با کسی نیست که پاسخ نداده یا تماس تلفنی با کسانی که اطلاعات منتقل شده را فراموش کرده اند، وجود ندارد.

علاوه بر این، پیام در بین هر گیرنده ثابت است و هر گیرنده بلافاصله راهی برای ارتباط بیشتر در صورت نیاز دارد. اکثریت قریب به اتفاق مردم تلفن های همراه دارند و از آنها استفاده می‌کنند. در انتقال پیام، خطای کمی برای کاربر وجود دارد و نیازی نیست که پیام مخصوص مکان باشد (مانند روشهای بازاریابی سنتی‌تر مانند بیلبوردها).

تبلیغات اس ام اسی، به شما امکان می‌دهد تقریبا در هر زمان با هرکسی تماس بگیرید و با بستر بازاریابی پیامکی خود در وقت، تلاش و هزینه خود صرفه‌جویی کنید.

 

 

تعامل با مشتریان و اعضای قبلی، موجود و بالقوه

 

سازگاری به این واقعیت اشاره دارد که خدمات بازاریابی پیامکی را می‌توان در همه جا استفاده کرد. این سازگاری فقط یک ابزار است، اما می‌توان از آن به طرق مختلف استفاده کرد.

به عنوان مثال، از پیام‌های متنی می‌توان برای شناسایی و تماس با مشتریان یا اعضای قبلی استفاده کرد. به این صورت که مشخصات جمعیتی برای تیم بازاریابی مهم است، زیرا آنها بر این اساس استراتژی‌ها و روش‌های مختلفی را برای هر دسته ار مخاطبان خود به اشتراک می‌گذارند. پیام‌های اس ام اس که درخواست بازخورد و بررسی دارند، می‌توانند از مثبت بودن این بازخورد و عکس‌العمل مخاطبان خود اطمینان حاصل کنند.

 

تعامل با مشتریان و اعضای قبلی، موجود و بالقوه

 

مشتریان فعلی نیز پایگاه مهمی هستند، زیرا آنها هستند که برای سازمان شما پول یا زمان صرف می‌کنند. از بازاریابی پیامکی می‌توان برای اطلاع این مشتریان از تخفیف‌ها، فروش و محصولات جدیدی که به آنها علاقه‌مند هستند، استفاده کرد.

مشتریان احتمالی یا آینده وقتی می‌توانند به یک کسب و کار و محصولات آن اعتماد کنند، که به طور مداوم پیام‌های بازاریابی پیامکی مرتبط و مفید دریافت می‌کنند.

همه این جمعیت شناسی در هر لحظه قابل دستیابی است. این ارتباط می‌تواند به یکی از پایه‌های روابط با همه افراد گیرنده باشد و به یک جمعیت شناسی درست و اصولی تبدیل شود و به شما این ایده محکم و خوب را بدهد که هر گروه در کسب و کار شما به چه چیزی بیشتر نیاز دارد یا از شما می‌خواهد و در نهایت چه انتظارات و پیشنهاداتی دارد.

 

 

نرخ تبلیغات پیامکی

 

تبلیغات اس ام اسی و بازاریابی از طریق پیامک به راحتی در تمامی استراتژی‌های بازاریابی شما گنجانده می‌شود و در قالب‌ها و فرم‌های آماده، نیز قابل اجرا هستند. بنابراین نگران نباشید. قیمت نزخ تبلیغات از این طریق مناسب و انعطاف‌پذیر است. به این معنی که شما فقط هزینه آنچه را که نیاز دارید پرداخت می‌کنید.

 

نرخ تبلیغات پیامکی

 

استفاده از پیامک و ایمیل با هم بلافاصله مزایایی برای کسب و کار شما ایجاد خواهد کرد. به جای ارسال پیامک و ایمیل به همه، بهتر است پیام‌های متنی خود را در یک هدف معین قرار ‌دهید.

به دنبال ارائه دهنده‌ و سریس پیامکی باشید که تعداد مناسب (برای کسب و کار شما) پیام‌های متنی ماهانه یا سالانه و کلمات کلیدی مناسبی را ارائه دهد. بهترین سرویس بازاریابی پیام متنی را داشته باشد و بهترین گزینه‌های قیمت‌گذاری را داشته باشد.

با افزایش زمان صرف شده برای گوشی‌های همراه، تعجبی ندارد که مشاغل به دنبال پیاده‌سازی کمپین‌های بازاریابی پیامکی هستند. در عین حال که ده‌ها سرویس با کیفیت در بازار وجود دارد، اما برخی از آنها برجسته است، مخصوصا برای مشاغل کوچک که به دنبال جلب رضایت مشترکین هستند.

در نتیجه بهتر است در بین این سرویس‌های پیامکی مختلف، ارائه‌دهنده‌ها را برای بازاریابی پیام متنی مورد بررسی قرار دهید و براساس ویژگی‌های ارائه شده، قیمت، سهولت استفاده و خدمات به مشتریان، برترین آنها را انتخاب کنید.

 

 

 

 

 

 

این مقاله برای مشاغل کوچک می‌تواند بسیار مثمر ثمر باشد. به این دلیل که به دنبال راهی آسان برای ارتباط مستقیم با مشتریان خود هستند.

اکثر ارائه‌دهندگان پلتفرم پیام کوتاه ویژگی‌ای را ارائه می‌دهند که به عنوان کلمات کلیدی و راه‌انداز شناخته می‌شود. با استفاده از این ابزار، می‌توانید برای یک کلمه کلیدی مشخص شده پاسخ خودکار ایجاد کنید تا یک گردش کار ساده و در عین حال قدرتمند تنظیم شود.

پاسخ مناسب برای کلمات کلیدی مناسب، می‌تواند در موارد زیر باشد:

مدیریت ثبت نام و انصراف کاربران

پذیرش ورود در مسابقه

ارسال معاملات مربوطه یا تخفیفات داده‌شده

ترکیب SMS با CRM موجود شما

برای به حداکثر رساندن پتانسیل خودکارسازی پیامک خود، یکپارچه سازی API نیز راهی موثر در این زمینه است. یک کلید API SMS به شما امکان می‌دهد ابزار CRM خود را با قابلیت‌های اتوماسیون پیامک افزایش دهید.

گزینه‌های شما برای اتوماسیون پیامک به CRM و محصول و خدماتی که می فروشید بستگی دارد. با این حال، برخی از احتمالات عبارتند از:

ارسال پیامک‌های خوش آمد گویی پس از ثبت نام مشتریان در حساب کاربری

تقسیم‌بندی مشتریان به گروه‌های مختلف در مورد انواع معاملاتی که مایل به دریافت آنها هستند و پیام‌های متناسب با آن

مدیریت برنامه وفاداری

ترکیب پیامک با سیستم عامل‌های دیگر مانند ایمیل برای استراتژی بازاریابی چند کاناله

معرفی پیامک‌ها به عنوان بخشی از تکنیک‌های اصلی از طریق کمپین‌های بازاریابی پیامکی.

 

 

عوامل موثر در نرخ تبلیغات اس ام اسی

 

در عین حال که برخی از کانال‌های بازاریابی بسیار گران هستند، مانند تبلیغات تلویزیونی یا رادیویی، برخی دیگر، مانند بازاریابی پیامکی، کم هزینه و بسیار موثر هستند و میزان موفقیت آنها تضمین شده است. بنابراین هزینه بازاریابی پیامکی چقدر است؟ دو عامل اصلی عبارتند از “زمان” و “پول”.

 

 

هزینه زمان:

 

بسیاری از کانالهای بازاریابی، مانند روزنامه، تلویزیون، رادیو و بروشورها به کمک متخصصان شخص ثالث نیاز دارند. به عبارتی به طراحان گرافیک، نویسندگان فیلمنامه، ویراستاران و مشاوران بازاریابی و غیره نیاز دارد. هر کمپین بازاریابی باید چند هفته قبل از اجرا به طور دقیق برنامه‌ریزی شود، بنابراین مقدار زمان مورد نیاز صاحب مشاغل را بسیار افزایش می‌دهد.

در مقایسه، هزینه زمان بازاریابی پیامکی را در نظر بگیریم. کمپین بازاریابی پیامکی یک پیشنهاد یا تبلیغ مختصر و کوتاه است که فورا به مشتریان شما ارسال می‌شود. موفق‌ترین کمپین‌های بازاریابی پیامکی کمتر از 160 کاراکتر هستند و می‌توانند در چند دقیقه پس از ایجاد، ارسال شده و به مشترکان شما تحویل داده شوند. بزرگترین چالش برای صاحب مشاغل این است که کمپین‌ها را جذاب، ساده، هیجان‌انگیز و بیشتر از همه مفید و قابل بازخورد نگه دارد.

 

 

هزینه پولی:

 

بازاریابی پیامکی برنامه‌ریزی شده، آزمایش شده و در سطح جهانی اثبات شده است که مقرون به صرفه‌ترین و موثرترین کانال ارتباطی را از صاحب مشاغل به مخاطبان هدف ارائه می‌دهد. بر خلاف رسانه‌های دیگر، برای دسترسی به طیف وسیعی از مصرف‌کنندگان به امید جذب مخاطبان بیشتر، ایجاد می‌شوند. در نهایت باید گفت طبق تحقیقات صورت گرفته، نرخ بازگشت بازاریابی پیامکی بین 12 تا 15 درصد در سطح جهان است.

بازاریابی پیامکی می‌تواند هزینه‌های بازاریابی شما را کاهش دهد، در حالی که بازده سرمایه‌گذاری بازاریابی خود را افزایش می‌دهید.

در نتیجه قیمت گذاری بحث مهمی‌در انتخاب یک سرویس پیامکی است. در هر حال قیمت خدمات بازاریابی پیام‌های متنی به عوامل مختلف دیگری نیز بستگی دارد: فروشنده، تعداد پیام‌های مورد نیاز برای ارسال ماهانه، تعداد کلمات کلیدی سفارشی مورد نیاز و این که آیا اصلا انتظار دارید از محدودیت‌های ماهانه خود فراتر بروید.

مطمئنا بازاریابی یکی از مهمترین وظایف هر تیم بازاریابی و دیگر بخش‌های موجود در مشاغل است. اینکه چگونه کسب و کار خود و محصولات یا خدمات خود را به بازار عرضه می‌کنید، در موفقیت مستمر کسب و کار بسیار مهم است. امروزه کانالهای بازاریابی بسیار زیادی در دسترس است، بنابراین ضروری است که یک کسب و کار ترکیب بازاریابی صحیح را انتخاب کند تا بهترین عملکرد را برای خود ایجاد کند.

اکثر سرویس‌های پیامکی شامل هزینه هر متن و هزینه اجاره کلمات کلیدی برای کمپین‌ها است. به این صورت که معمولا به شما امکان می‌دهند هزینه متن‌ها و کلمات کلیدی را با هم پرداخت کنید. برخی از این سرویس‌ها به صورت رایگان شروع می‌شوند و می‌توانند به قیمت‌های بیشتری برسند و ویژگی‌ها و کلمات کلیدی بیشتری را با قیمت بالاتر ارائه دهند.

به عنوان مثال، اکثر سرویس‌های پیامکی رایگان یا پایین‌ترین سطح تقریبا 250 پیام متنی و یک کلمه کلیدی سفارشی ارائه می‌دهند. در مقابل، سرویس‌های پیامکی که هزینه آن بالاتر است ممکن است حداکثر 250،000 پیام متنی و کلمات کلیدی نامحدود را مجاز کند.

 

 

عوامل موثر در نرخ تبلیغات اس ام اسی

 

قیمت بازاریابی پیامکی

 

بسته به عواملی مانند شماره‌های تأیید شده و فیلترهای اعمال شده، قیمت بازاریابی پیامکی متفاوت است. قیمت بازاریابی پیامکی معمولا بر اساس قیمت هر پیامک ارائه می‌شود. در نتیجه معمولا برای اعداد تأیید شده بیشتر است. همچنین تبلیعات اس ام اسی براساس ارائه‌دهندگان پایگاه داده برای تجزیه و تحلیل اطلاعات به دست آمده از این طریق، متفاوت است. در عین حال می‌توانید نرخ‌ها هر سرویس پیامکی را در گزینه‌های قیمت در سایت مخصوص به آنها بررسی کنید.

برخی از ارائه‌دهندگان همچنین برنامه پرداختی متنوعی را ارائه می‌دهند که به شما امکان می‌دهد فقط برای آنچه استفاده می‌کنید، هزینه کنید.

مدل قیمت گذاری، برای هر کاربر متفاوت است. برخی از سرویس‌های پیامکی، برای تبلیغات اس ام اسی، آزمایش رایگان دارند. در عین حال که برنامه‌های قیمت‌گذاری چندگانه متناسب با هر گونه نیاز، برنامه‌های سفارشی با حجم بالا و موارد دیگر در دسترس است

در نتیجه برنامه‌های قیمت‌گذاری پیامک از یک ارائه‌دهنده به یک ارائه‌دهنده دیگر بسیار متفاوت است. در بسیاری از موارد، میزان پرداختی شما ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد، از جمله تعداد کلمات متن، کلمات کلیدی، تعداد گیرندگان، و حتی مکان شما (یا محل گیرندگان شما).

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا