بازاریابی پیامکی

پیامهای مستقیم، شخصی و پویا دارای نرخ باز بیش از 98 است. در ظاهر، بازاریابی پیامکی یک استراتژی ساده است. اما برای اطمینان از موفقیت کمپین پیامکی شما چیزهای زیادی وجود دارد که باید بدانید و انجام دهید. در این راهنما، ما به طور دقیق به شما نشان می‌دهیم که برای تسلط بر بازاریابی از طریق پیامک در سال 2021 چه چیزی لازم است.

فضای بازاریابی دیجیتال اشباع شده است. در زمانی که یک کسب و کار خلاق و متفکر راهی منحصر به فرد برای کاهش هزینه ایجاد می‌کند، در هر حال هر بازاریابی همان استراتژی را قبلا تکرار و ترکیب کرده یا مجددا استفاده کرده است.

هنگام دریافت ارتباط از یک نام تجاری، مصرف‌کنندگان سرعت و راحتی را بر سایر موارد ترجیح می‌دهند. این امر ما را به بازاریابی از طریق پیامک و یا اس ام اس مارکتینگ، یکی از مطمئن‌ترین تکنیک‌های تعامل که ده‌ها سال است نتیجه می‌دهد، می‌رساند.

 

OTP SMS چیست؟

 

خدمات بازاریابی و یا اطلاع‌رسانی‌های مهم و گسترده، به طور فراگیری توسط بانک‌ها، پورتال‌های تجارت الکترونیک، وب سایت‌ها و سایر سازمان‌ها استفاده می‌شود. به طور معمول، هر شرکتی که اطلاعات مالی مربوط به نیازهای مشتری خود را ذخیره می‌کند، باید از سیستم امنیتی ثابت و در رتبه‌های عالی محافظت از اطلاعات و داده‌ها استفاده کند. بنابراین، اهمیت حفظ امنیت و محرمانه بودن اطلاعات شما و اطلاعات مشتری شما امری که باید آن را در نظر داشته باشید.

در حالی که OTP (رمز یکبار مصرف) یک مکانیسم امنیتی است که در آن یک رمز عبور یکبار مصرف ایجاد شده و برای کاربران ثبت شده ارسال می‌شود تا به سرعت به خواسته‌های خود دسترسی پیدا کنند، به این ترتیب سایت شما را در برابر تهدیدات مختلف محافظت می‌کند. از مهم‌ترین بخشهایی که به SMS OTP تکیه می‌کنند، بخش بانکداری است.

بسترهای تجارت الکترونیکی نیز به این صورت که سایت‌های تجارت الکترونیک نیز از SMS OTP برای اطمینان از دریافت موفقیت‌آمیز پرداخت سفارش‌ها استفاده می‌کنند. OTP مستقیما به شماره‌های مشتری ارسال می‌شود تا یک تراکنش امن را ارائه دهد.

 

OTP SMS چیست؟

 

روابط مشتری را افزایش می‌دهد. به آنها اطلاع می‌دهید که از سفارشات، رزروها و قرارهای آنها مراقبت می‌کنید. کد تخفیف را نیز برای آنها درج کرده و به آنها اطمینان می‌دهید سفارشات آنها به درستی ثبت شده است.

همچنین پورتال‌های وب از SMS OTP برای اطمینان از احراز هویت کاربران خود استفاده می‌کنند. OTP مستقیما به شماره تلفن‌های کاربر ارسال می‌شود تا اطمینان حاصل شود که داده‌های وارد شده توسط کاربر اصلی هستند.

در عین حال که کیف پول‌های موبایل امروزه بسیار محبوب شده‌اند، از سیستم OTP استفاده می‌کنند. کیف پول‌ها از پیام‌های متنی OTP برای دو منظور استفاده می‌کنند. اول، OTP برای تأیید اطلاعات ارائه شده توسط کاربران هنگام ایجاد حساب استفاده می‌شود. دوم، کیف پول‌های تلفن همراه از OTP برای پذیرش وجوه یا انجام معاملات استفاده می‌کنند.

همچنین صنعت حمل و نقل آنلاین معمولا از OTP استفاده می‌کند. هنگامی‌که مشتری از تلفن همراه خود رزرو کرده است، یک پیامک OTP به مشتری ارسال می‌شود.

از مزایای استفاده از OTP SMS می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

انتقال پرداخت امن

مسدود کردن ربات‌های تخریب‌کننده

تضمین تراکنش پرداخت

پرداخت و تأیید تراکنش هایی را تأمین می‌کند که امکان برقراری ارتباطات بلادرنگ و کاهش تقلب پرهزینه را فراهم می‌کند. احراز هویت برای کاربرانی که رمز عبور یکبار مصرف (OTP) از طریق پیامک دارند در کاهش فعالیت‌های مشکوک موثر است.

 

چگونه به خدمات پیامک بازاریابی انبوه خود کمک کنیم؟

 

سرویس پیامک تبلیغاتی و بازاریابی پیامکی به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا کسب و کار خود را ارتقا دهند. با ارائه روش جدید ارسال پیامک با تخفیف به مشتریان خود، پیامک‌های شخصی انبوه را برای مشتریان خود ارسال کنید تا به آنها اهمیت دهید. با استفاده از این امکان، شما قادر خواهید بود پیام‌های بازاریابی را برای تعداد زیادی از افراد ارسال کنید.

در نتیجه از ویژگی‌های پیام کوتاه و اس ام اس مارکتینگ بهره‌مند خواهید شد. مراکز محتلفی خدمات SMS بازاریابی و مارکتینگ را ارائه می‌دهد، می‌تواند توسط هر شرکت یا فردی برای تبلیغ یا اطلاع از اخبار در مورد یک محصول یا مارک یا خدمات استفاده شود.

برنامه‌ریزی پیامک برای آینده کاری شرکت و محصولات پیش رو نیز یکی از اقدامات استفاده از بازاریابی از طریق پیامک است. به این ترتیب شما می‌توانید پیام‌های متنی SMS خود را برای ارسال در تاریخ و زمان آینده – حداکثر تا یک سال آینده – برنامه‌ریزی کنید.

همچنین ارسال پیامک بر روی شماره‌های خاص و یا با پیش شماره‌های مشخص و محدود نیز کاربرد بسیار زیادی دارد. به این شکل پیامک‌های تبلیغاتی به همه شماره‌های درخواستی و مشخص تحویل داده می‌شود. در نتیجه می‌توان این پیامک‌های تبلیغاتی و مارکتینگ که برای ارسال پیشنهادات تبلیغاتی و پیام‌های بازاریابی استفاده می‌شود، را مورد تحلیل و ارزیابی قرار داد.

 

چگونه به خدمات پیامک بازاریابی انبوه خود کمک کنیم

 

رسیدن به مشتری بالقوه از طریق پیامک

 

به مشتریان بالقوه و احتمالی خود می‌رسید. نیازی نیست که گفته شود که اکثر ما از دستگاه‌های تلفن همراه خود جدا نیستیم. مطالعات نشان می‌دهد که یک کاربر معمولی تلفن همراه، روزانه 2617 بار تلفن خود را می‌بیند.

البته این آمار نباید تعجب آور باشد از زمان عرضه اولین آیفون در سال 2007، فعالیت تلفن همراه و کاربران تلفن همراه هر سال افزایش یافته است. یک مطالعه در Stone Temple نشان داد که 63 درصد از بازدیدهای وب سایت در حال حاضر از طریق دستگاه تلفن همراه انجام می‌شود. فقط 37 درصد از رایانه رومیزی و کامپیوترها هستند.

در نتیجه موبایل‌ها بدون شک دستگاه ارتباطی مورد علاقه ما هستند، بنابراین هدف قرار دادن مصرف‌کنندگان در این پلت فرم (با توانایی ارائه ROI قابل توجهی) منطقی است. در عین حال که این روش بازاریابی قابل پیگیری است.

به این صورت که یک پلت فرم بصری پیام کوتاه تحت وب مانند MXT گزارش‌های گسترده‌ای از موفقیت کمپین‌های بازاریابی پیامکی شما ارائه می‌دهد. گزارش کمپین شامل رسیدهای تحویل فوری، پیامهای دریافتی، درصد پاسخها و موارد دیگر است. به این ترتیب شما دقیقا می‌دانید که چند پیامک ارسال شده و چقدر طول کشیده است.

در عین حال که اندازه‌گیری موفقیت کمپین پیامکی شما با URL های کوتاه و کدهای تخفیف منحصر به فرد ساده است.

 

رسیدن به مشتری بالقوه از طریق پیامک

مزایای بازاریابی پیامکی انبوه چیست؟

 

سرویس پیامک انبوه مزایا و فرصت‌های بی پایان را برای شما فراهم می‌کند. به این ترتیب در در این قسمت مهم‌ترین و بهترین‌ها مزایا را برای بررسی لیست کرده‌ایم. این مزایا عبارتند از:

فورا به مشتریان احتمالی شما تحویل می‌دهد: به این صورت که بعد از سفارش ارسال پیامک تبلیغاتی خاص شما فورا به تمامی‌دریافت‌کنندگان ارسال خواهد شد. در نتیجه بدون هیچ اتلاف وقت، تبلیغات شما در وسعت زیادی تبلیغ خواهد شد.

خوانایی بالایی دارد: به این ترتیب که مشتریان شما بلافاصله آن را در کمتر از 7 ثانیه مشاده می‌کنند. در نتیجه می‌توان گفت که به شدت خوانایی بالایی توسط دریافت‌کنندگان دارد. آنها در مدت کوتاهی از تبلیغات بازاریابی پیامکی شما آگاه می‌شوند.

همراه با انواع دیگر بازاریابی کار می‌کند: بازاریابی از طریق پیامک نباید به تنهایی بخشی از تبلیغات باشد. می‌توانید از آن در کنار سایر روش‌های بازاریابی کسب و کار خود استفاده کنید. این روش می‌تواند راهی سریع و آسان برای ارتباط مشتریان با پیام شما باشد.

از اس ام اس مارکتینگ برای جلب توجه مشتریان بیشتر به رسانه‌های اجتماعی خود استفاده کنید: شاید بهتر است در ابتدا برای کسانی که مایل به خرید از طریق وب سایت آنلاین شما هستند، تخفیف قائل شوید. اگر هم می‌خواهید یک محصول جدید را تبلیغ کنید، این روش می‌تواند برای شما مثمر ثمر واقع شود.

مزایای بازاریابی پیامکی انبوه چیست؟

 

تحویل سریع پیامک‌ها به افراد مشخص شده توسط شما انجام خواهد شد: در مورد پیام کوتاه تقریبا هیچ زمان انتظار وجود ندارد. هنگامی‌که دکمه ارسال را فشار می‌دهید، می‌توانید مطمئن باشید که مشتریان شما پیام شما را بلافاصله دریافت می‌کنند.

در این نوع تبلیغات به زمان آماده‌سازی کمی نیاز دارید: هیچ وسیله‌ای برای جمع آوری یا چاپ برای منتظر ماندن وجود ندارد. همچنین هیچ طرحی برای تکمیل یا افرادی برای تماس وجود ندارد.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که پیام خود را به سفارش‌دهنگان مشخص شده ارائه دهید و آن را برای مشتریان خود ارسال کنید. و از آنجا که در بالا ذکر شد که متن‌های این پیامک‌های مارکتینگ بسیار بیشتر از ایمیل‌ها و یا هر وسیله ارسال تبلیغات باز می‌شوند، می‌توانید مطمئن باشید که مشتریان شما اخبار مهم کسب و کار شما را در اسرع وقت مشاهده خواهند کرد.

تعامل با مشتری را تقویت می‌کند: پیامک فقط به شما این امکان را نمی‌دهد که بیشتر با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید. همچنین می‌تواند راهی را برای مشتریان شما ایجاد کند تا با شما تعامل داشته باشند.

این روش به آنها اجازه می‌دهد احساس کنند که تجارت شما در دسترس‌تر است. همچنین باعث می‌شود که کسب و کار شما بیشتر به بخشی از زندگی آنها تبدیل شود. در عوض، شما با آنها در تلفن همراه آنها هستید، و آنها را تشویق می‌کنید تا شما را به خاطر بسپارند.

مشتریان می‌توانند در پرسشی شرکت کنند: همیشه ایده خوبی است که به مشتریان خود گزینه‌ای بدهید. ارسال پیامک‌های تبلیغاتی و بازاریابی انبوه بسیار عالی است و آخرین اخبار مربوط به مشاغل شما را به مشتریان خود می‌دهید. به مشتریان خود اجازه دهید تصمیم بگیرند که مایل به شرکت هستند یا خیر و این گزینه به آنها این امکان را می‌دهد تا در کل با کسب و کار شما راحت‌تر باشند.

به علاوه، مشاهده اینکه چه تعداد مشتری از این به روز رسانی‌ها استفاده کرده‌اند، می‌تواند اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهد که می‌توانید برای استراتژی‌های بازاریابی بعدی از آنها استفاده کنید.

مشتریان همچنین می‌توانند انصراف دهند: با این حال، این امکان وجود دارد که به مشتریان این امکان را بدهید که این پیام‌ها را رد کنند. اگر همچنان پیام‌های خود را ارسال می‌کنید و می‌خواهید مشتری بی‌علاقه‌ای را به خود جلب کنید، ممکن است آن مشتری را به کلی از دست بدهید.

بهتر است به آنها این امکان را بدهید که به جای حذف پیام‌های تلفن همراه، از آنها صرف‌نظر کنند. آنها ممکن است از ارسال پیام‌های تبلیغاتی بعدی انصراف دهند، اما استراتژی‌های بازاریابی دیگری نیز وجود دارد که می‌توانید در عوض برای آن دسته از مشتریان استفاده کنید.

انعطاف پذیر و قابل تنظیم است: وقتی صحبت از مزایای بازاریابی پیامکی می‌شود، یکی از بهترین آنها این است که بسیار متنوع است. می‌توانید پیام‌های متنی را با موارد مختلف ترکیب کرده و مطابقت دهید تا به ارتقای کسب و کار شما کمک کند.

می‌توانید نحوه فروش را اعلام کنید، تخفیف موقت بدهید، به مشتریان وفادار پاداش دهید، محصول جدیدی را تبلیغ کنید، اخبار را به اشتراک بگذارید و موارد دیگر. و همه این کارها را فقط و فقط از طریق پیامک انجام خواهید داد. در نتیجه یک ابزار عالی برای همه مشاغل اعم از کوچک و بزرگ است.

مزایای بی شمار اس ام اس مارکتینگ را امروز تجربه کنید. با توجه به همه این موارد گفته شده در بالا، می‌توانید خودتان بررسی کنید که ارسال پیامک چقدر می‌تواند برای تجارت شما مفید و عالی باشد. شاید به اندازه رسانه‌های اجتماعی مرسوم نباشد، اما نتیجه می‌گیرد. SMS مارکتینگ دارای مزایای بسیار زیادی است و هزینه کمی برای شما دارد، هیچ دلیلی وجود ندارد که آن را امتحان نکنید.

به ویژه هنگامی‌که مزایای بازاریابی از طریق پیامک، کسب و کار شما را از مزایای بیشتری برخوردار می‌کند تا بتواند بالاتر از همه رقبا قرار گیرد.

 

راهنمای نهایی بازاریابی از طریق پیامک

 

بازاریابی پیامکی یک استراتژی است که از پیام‌های SMS مبتنی بر اجازه برای ارسال تبلیغات یا مطالب تبلیغاتی برای مصرف‌کنندگان استفاده می‌کند. برخلاف برخی از کانال‌های بازاریابی دیجیتالی، بازاریابی از طریق پیامک، از کاربران می‌خواهد که برای دریافت پیام گزینه خاصی را انتخاب کنند.

بازاریابی از طریق پیامک برای ایجاد ارتباط شخصی با مشتریان طراحی شده است. به عبارتی یک بستر ارتباطی مستقیم و شخصی است که در نهایت وفاداری و مشارکت برند تجاری را با محصول یا خدمات آنها افزایش می‌دهد.

 

راهنمای نهایی بازاریابی از طریق پیامک

انواع اس ام اس مارکتینگ

 

SMS مارکتینگ در همه اشکال و اندازه‌های مختلف وجود دارد. این امر می‌تواند هر متنی باشد که به مشتریان شما درباره فروش آینده، تخفیفات و هر نوع خبری که قرار است به مخاطبان شما بگوید را به درستی منتقل می‌کند. برخی از موثرترین اشکال بازاریابی پیامکی عبارتند از:

معاملات تبلیغاتی و تخفیف

تخفیف ویژه پیامکی

مسابقات

نحوه جدید فروش

برنامه‌های آینده پیش‌رو

اهدای امتیازات خاص به مشتریان وفادار

هشدارها و اعلان‌ها.

 

چرا بازاریابی پیامکی را انتخاب کنیم؟

 

قبل از اینکه به مرحله اجرای یک بازاریابی و مارکتینگ پیامکی موفق بپردازیم، ضروری است که بفهمیم چه چیزی آن را بسیار موثر می‌کند. آمارهای SMS مارکتینگ به خودی خود حاکی از آن است که نرخ تعامل برای پیام کوتاه از هر کانال دیگری بالاتر است.

گزارش‌ها و تحقیقان نشان می‌دهد که میزان پاسخگویی پیامکی می‌تواند تا 45 درصد باشد. در همین حال، نرخ پاسخ به ایمیل تنها 6 درصد است.

پیامک همچنین نرخ کلیک (CTR) را در بین کانال‌های رقیب هدایت می‌کند که 19 درصد است. که این آمار بسیار بیشتر از ایمیل، فیس بوک، اینستاگرام و LinkedIn است. تعامل با بازاریابی از طریق پیامک هم فوق‌العاده سریع است و هم به طور متوسط، مصرف‌کنندگان فقط 90 ثانیه برای پاسخ دادن به یک پیام متنی وقت می‌گذارند.

همچنین از فیلترهای SPAM جلوگیری می‌کند. اگر حساب Gmail دارید، صندوق ایمیل‌های خود را باز کنید و به پوشه spam خود نگاه کنید. ممکن است قبلا آن را باز نکرده باشید و یا به ندرت این کار را انجام می‌دهید. این در حالی است که هزاران ایمیل تبلیغاتی باز نشده در این قسمت وجود داشته باشند.

می بینید که یک درصد بالایی از ایمیل‌ها مسدود و یا به اصطلاح اسپم شده است. سرویس گیرندگان ایمیل هوشمند مانند Gmail به این مورد پایبند هستند و مطالب تبلیغاتی را که برای شما ارسال می‌شود را هرگز نمایش نخواهد داد. البته تا زمانی که خودتان وارد پوشه اسپم شوید و آنها را باز نمایید.

اکنون صندوق ورودی پیامک خود را در دستگاه تلفن همراه خود در نظر بگیرید. یک پوشه، بدون فیلترهای SPAM، و اینکه تمایل غیرقابل انکار برای باز کردن تک تک پیامک های دریافتی در شما وجود دارد. با اجتناب از فیلترهای مزاحم SPAM، به پیام بازاریابی خود بیشترین فرصت را می‌دهید تا خوانده شده و با آن تقاضای مشتریان احتمالی خود درگیر شوید.

 

چرا بازاریابی پیامکی را انتخاب کنیم؟

 

چگونه کسب و کارها می‌تواند از SMS مارکتینگ استفاده کند

 

 

چگونه کسب و کارها می‌تواند از SMS مارکتینگ استفاده کند

 

استراتژی‌های بازاریابی پیامکی را می‌توان در صنایع مختلف، از جمله خرده‌فروشی، بخش بهداشت و پوشاک، امور مالی و بسیاری دیگر استفاده کرد. در این قسمت قصد داریم تا به طور مفصل توضیح دهیم که هر استراتژی شامل چه مواردی است و پیام شما برای موفقیت کمپین باید شامل چه مواردی باشد.

 

معاملات تبلیغاتی

 

یک معامله تبلیغاتی معمولا با ارائه درصد تخفیف روی محصول یا خدمات، نشان داده می‌شود. به عنوان مثال، “آخر هفته 20٪ تخفیف برای همه مدل موها”. این قبیل پیشنهادات همیشه باید محدودیت زمانی را برای ایجاد احساس فوریت برای مشتریان شما مشخص کنند.

پیامک‌های تبلیغاتی شما باید شامل شرایط و ضوابط مربوطه یا پیوندی به صفحه وب و یا هر کانال ارتباطی دیگر باشد. به این ترتیب یک روش موثر برای افزایش خرید از طریق تشویق‌ گیرندگان به تصمیمات تکانشی است.

 

کوپن پیامکی

 

کوپن‌های SMS مانند یک معامله تبلیغاتی، قیمت یا تخفیف ویژه‌ای را برای مشتریان ارائه می‌دهند. با این حال، این قرارداد مدت طولانی‌تری دارد و بیشتر در قالب یک MMS (سرویس پیام رسانی چند رسانه‌ای) دیده می‌شود.

این پیام باید شامل پیشنهاد، جزئیات و تاریخ انقضا باشد. کوپن‌های پیامکی موثرترین راه برای افزایش ترافیک در فروشگاه و خریدهای آنلاین است.

 

مسابقات

 

مسابقات چندین دهه است که وجود دارند و آنها هنوز هم ایجاد می‌شوند و یک روش بازاریابی موثر هستند به این دلیل که آنها هنوز هم نتیجه می‌گیرند. به این صورت که یک فرآیند ساده ایجاد می‌شود:

رقابت خود را در فروشگاه یا در وب سایت خود، از جمله جایزه و شرایط ورود، تبلیغ کنید. به این صورت که باید شماره اختصاصی خود را طبق دستورالعمل‌ها وارد کنند (یک شماره منحصر به فرد که فقط به حساب پیامک آنها پیوند داده شده است). پاسخ‌ها را جمع‌آوری کرده و برنده را انتخاب کنید.

پاسخ یک پایگاه داده گسترده از مخاطبین است که اکنون می‌توانید پیام‌های بازاریابی را برای آنها ارسال کنید. در این صورت استراتژی‌های بیشتری برای این کار نیز دارید.

 

فروش سریع

 

آیا موجودی‌های فصلی یا مدل‌های قدیمی‌تر برای انبار کردن دارید؟ فروش سریع خود را با پیامک انبوه تبلیغ کنید تا به کل مشتیان احتمالی خود برسید. در این صورت یک پایگاه داده عالی برای خود ایجاد خواهید کرد که در استراتژی‌های بعدی می‌توانید از آنها استفاده نمایید.

پیامهای فروش فلش معمولا از عباراتی مانند “تمام موجودی قرار است فروخته شود”، “ترخیص انبار” یا “فقط این آخر هفته” استفاده می‌کنند. فروش فوری اغلب متکی به مشتریانی است که خریدهای ناگهانی انجام می‌دهند. بنابراین هنگامی‌که درست قبل از شروع فروش تبلیغ می‌شود، موثرتر عمل می‌کند.

 

فروش سریع

برنامه‌های وفاداری

 

پیام کوتاه بستر مناسبی برای اجرای برنامه وفاداری شما است. برنامه‌های وفاداری پیامکی در مورد ایجاد حس خاص و ارزشمند در مشتریان شما هستند، بنابراین منطقی است که با آنها در شخصی‌ترین بستر موجود یعنی پیامک، ارتباط برقرار کنید.

پس از ثبت نام کاربران در برنامه وفاداری شما، می‌توانید به آنها پیام خوش آمد گویی خودکار ارسال کنید. به این ترتیب مشتریان وفادار مخاطب بازاریابی پیامکی شما قرار خواهند گرفت و مزایا و تخفیفات منحصر به فردی برای آنها ارسال خواهد شد.

 

هشدارها و اعلان‌ها

 

هشدارها و اعلان‌های پیامکی برای ارسال پیام‌های مختلف بازاریابی به مشتریان شما استفاده می‌شود، مانند:

ساعت کار و تعطیلی فروشگاه

محصول و خدمات جدید

رویدادهای خاص

هشدار فروش بلیط

بازگشت به اعلان‌های موجود

با درج آدرس اینترنتی در پیام خود، به صفحه مورد نظر، صفحه محصول جدید یا فروش بلیط پیوند دهید. همچنین می‌توانید برای کوتاه نگه داشتن پیامک و محدودیت 160 کاراکتر، از کوتاه کننده URL استفاده کنید.

 

چگونه می‌توانیم از پیامک‌های بازاریابی استفاده کنیم؟

 

با ارسال پیامک با پیشنهادات منظم، کدهای تبلیغاتی و غیره مشتریان خود را درگیر کنید. در نتیجه کسب و کار خود را ارتقا دهید و اطلاعیه‌های خود را از این طریق به مشریان احتمالی خود ارسال کنید. تخفیف، مسابقات و هدایای خو را برای هر مناسبتی به راحتی برای طیف گسترده‌ای از افراد ارسال کنید. ارسال پیامک دعوت و تبلیغ فروشگاه آنلاین خود، ارسال پیشنهادات و تخفیف پیامک‌های تبلیغاتی را به راحتی از طریق بازاریابی پیامکی انجام دهید.

می‌توانید محدودیت زمانی ایجاد کنید. به این صورت که پیامک‌های تبلیغاتی 9 صبح تا 9 شب ارسال می‌شود و پیشنهادات و پیام بازاریابی را در سراسر پلتفرم درخواستی خود ارسال می‌کنید و از تحویل فوری به مشتریان احتمالی برخوردار می‌شوید.

استفاده از پیامک از Excel برای استفاده درست و مفیدتر از بازاریابی از طریق پیامک انجام می‌شود. به این ترتیب افزونه SMS Excel می‌تواند مستقیما با Microsoft Excel ادغام شود و می‌توان SMS های متفاوتی را به طور همزمان به شماره تلفن همراه‌های درخواستی مختلف ارسال کرد.

در حالی که خدمات پیام کوتاه گروهی ارائه می‌شود. یکی از کارآمدترین خدمات ارسال پیام بصورت آنلاین به گروه در یک نمونه است. مسیریابی هوشمند به شما کمک می‌کند سرویس پیامک تبلیغاتی انبوه خود را در چندین مسیر شبکه و با کمترین ترافیک منتقل کنید.

 

 

چگونه می‌توانیم از پیامک‌های بازاریابی استفاده کنیم؟

کد مطلب:1003400030101000710

لینک شبکه های اجتماعی

1 دیدگاه دربارهٔ «راهنمای کامل اس ام اس مارکتینگ یا بازاریابی پیامکی»

  1. میلاد شجاعی

    ممنونم محتوای خوب و جالبی بود. این روزا که دیگه کسی حتی به تبلیغات لوله بازکنی برچسب های تو کوچه خیابونم نگاه نمیکنه و اینترنتی سفارش میده، امیدوارم این طرح صیانت از فضای مجازی نتونه راحتی و سرعت توی کارها رو از مردم بگیره و به جاش کسب و کارهای آنلاین روز به رو ز رونق بگیرن، طرف الان برای لوله بازکنی هم اینترنتی سفارش میده چه برسه به سایر کارهای مهم که به اینترنت وابسته هستن.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسکرول به بالا