پیامک های تبلیغاتی و اطلاع رسانی با استفاده از سرویس پیام کوتاه یا SMS یکی از رایجترین روشها برای برقراری ارتباط یا ارسال پیام به مردم در دو دهه گذشته بوده است. در حالی که پیام رسانها و برنامههای پیام رسانی چندرسانهای در چند سال گذشته افزایش یافتهاند، بیشتر ارتباطات بازاریابی، تبلیغاتی و مربوط به معاملات با کمک پیام کوتاه انجام میشود. در این مقاله قرار است تا با نکات و جزئیات مربوط به چگونگی ارسال و انواع روشهای ارسال پیامک تبلیغاتی به صورت انبوه بپردازیم.
پیامک تبلیغاتی چیست؟
پیامکهای تبلیغاتی یک ابزار بازاریابی مقرون به صرفه و کارآمد است که به تبلیغ شرکت، خدمات یا محصولات شما مستقیما به تلفن همراه گیرندگان کمک میکند. استفاده از درگاه پیامکی تبلیغاتی برای ارتقاء کسب و کار یک کانال بازاریابی اصلی است که عمدتا توسط سازمانهای B2C برای افزایش فروش و حفظ رضایت مشتری استفاده میشود.
ارسال ارتباطات پیامکی تبلیغاتی انبوه یک روش موثر و قابل اعتماد برای اطلاع مشتریان از تخفیفها، تبلیغات فروش و پیشنهادات برای افزایش فروش و حفظ تعامل با مشتریان است. کمپینهای تبلیغاتی و بازاریابی پیامکی میتواند بر اساس زمان، مربوط به گیرنده، سریع و آسان خوانده شود تا به بهبود عملکرد بازاریابی کمک کند.
6 مزایای بازاریابی پیامکی
دلایلی که باید بازاریابی پیامکی را به عنوان بخشی از ارتباطات مشتری خود در نظر بگیرید.
با توجه به اینکه مارکهای بیشتری به دنبال مشتریان احتمالی موجود هستند، پیامک به طور فزایندهای به بخش مهمی از بازاریابی چند کاناله موثر تبدیل میشود. با این حال، با وجود تعداد کمی از آژانسهای بازاریابی دیجیتال که پیام کوتاه را به عنوان یک پیشنهاد اصلی ارائه میدهند، مشتریان آنها به طور بالقوه ارتباطات خود را با مشتریان و افزایش ROI از دست میدهند.
سازمانها به اشتباه معتقدند که بازاریابی تلفن همراه نیاز به سرمایهگذاری سنگین دارد و امکان ارتباطات شخصی و هدفمند را ندارد و فاقد تجزیه و تحلیل قوی برای حمایت از ROI است. واقعیت این است که دسترسی به ارتباطات تلفن همراه بسیار سادهتر از آن چیزی است که تصور میشود و دسترسی به مصرفکنندگان تلفن همراه (تلفنهای هوشمند و غیر تلفنهای هوشمند) میتواند به سادگی ارسال یک پیام متنی شخصی و هدفمند باشد.
ابزارهای ایجاد پیامهای دو طرفه پیام کوتاه بین یک شرکت و کاربران تلفن همراه آنها برای ایجاد یک نام تجاری در خانوادههای سراسر جهان ضروری است به شرطی که حریم خصوصی مصرفکننده از طریق الزامات قانونی برای شرکت در آن حفظ شود.
در این قسمت در مورد چرایی استفاده از پیامک در ترکیب ارتباطات و همچنین نحوه استفاده از آن بحث میکنیم. در عین حال که به عنوان بخشی از استراتژی چند کانالی برای تعامل با مشتریان در سراسر چرخه عمر مشتری محسوب میشود.
1.یک کانال مستقیم و فوری محسوب میشود
پیام کوتاه یکی از فوریترین کانالهای موجود است. با نرخ خواندن 97٪ در 15 دقیقه تحویل، میتوانید مطمئن باشید که پیامهای مهم زمان شما تقریبا فورا خوانده میشوند. 45 درصد از کمپینهای پیام کوتاه ROI موفق ایجاد میکنند و در صورت ترکیب با سایر کانالهای محبوب مانند ایمیل و رسانههای اجتماعی به بیش از 50 درصد میرسد.
2.میتوانید از کد کوتاه برای ساده سازی پاسخ و ایجاد پایگاه داده خود استفاده کنید
از مشتریان خود بخواهید اولین حرکت را با افزودن یک کد کوتاه یا کلید واژه برای ارسال اطلاعات تکمیلی، تبلیغات و تابلوهای تبلیغاتی و همچنین رسانههای اجتماعی انجام دهند. این استراتژی به این معنی است که مشتریان میتوانند با ارسال یک کد و کلمه کلیدی، با یک مارک آشنا شوند و بنابراین احتمال بیشتری برای تعامل و پاسخگویی وجود دارد.
3.میتواند کانالهای دیگر را پشتیبانی و ادغام کند
مهم است که همه کانالها در ترکیب بازاریابی به خوبی با هم کار کنند و پیام کوتاه نیز از این قاعده مستثنی نیست. پیام کوتاه یک کانال مستقل عالی است، اما میتواند سایر رسانههای بازاریابی مانند رسانههای اجتماعی و ایمیل را نیز تقویت و پشتیبانی کند.
اس ام اس علاوه بر اینکه به تنهایی عالی است، میتواند سایر رسانههای محبوب در میان مصرفکنندگان، مانند رسانههای اجتماعی و ایمیل را تقویت و پشتیبانی کند.
به عنوان مثال، آنها میتوانند به مشتریان یادآوری کنند که پیامی را که ساعتها یا حتی روزها قبل از آن توسط یک نام تجاری ارسال شده است، بخوانند. به عنوان مثال یک پیام کوتاه ساده که میپرسد “آیا ایمیل ما را خواندهاید؟” میتواند نرخ باز کردن ایمیل را بین 20 تا 30 درصد افزایش دهد.
4. میتوانید در مورد مشتریان خود اطلاعات بیشتری کسب کنید
پیام کوتاه یک کانال عالی برای دریافت بازخورد از مشتریان از طریق نظرسنجی است. تحقیقات نشان میدهد که به طور متوسط 31 درصد از مصرفکنندگان از طریق پیام کوتاه به نظرسنجی پاسخ میدهند و میانگین زمان پاسخگویی برای کاربران کمی بیش از 5 دقیقه است. به این معنی که میتوانید در مدت زمان کوتاهی به نتایج عالی برسید.
5.میتوانید تعامل با مشتری را افزایش دهید
پیامک را راهی برای تقویت نحوه تعامل برند خود با مشتریان در کل چرخه عمر مشتری در نظر بگیرید. مشاغل باید به یاد داشته باشند که نوع محتوایی که ارسال میکنند متفاوت باشد – در حالی که مشتریان ممکن است به روز رسانیها و اخبار مربوط به تحولات آینده در برند اهمیت دهند، این اطلاعات به بهترین نحو از طریق ایمیل در جایی که پیامهای خلاقانهتر و مناسبتر مناسب است، ارائه میشود.
اگرچه ممکن است بازاریابان احساس کنند که ارسال پیام کوتاه امری بیفایده است، اما بسیاری از مصرفکنندگان در حال استفاده از خدمات محلی مانند دندانپزشکان، گاراژها یا آرایشگاهها یا خدمات عمومی هستند. که یک مثال عالی از این است که چگونه این گونه کسب و کارها میتوانند مخاطبان خود را در یک رویداد با مشارکت بالا درگیر کند.
علاوه بر این، کسب و کارها میتوانند از پیام کوتاه برای پیشنهادات فوری و مرتبط با فروش مانند کوپن، تخفیف، تبلیغات یا حتی پیامهای هدیه تولد استفاده کنند.
6.دادههای پاسخ این پیامها، شما را قادر میسازد تا نظارت و ردیابی کنید و در نهایت بهبود دهید
ردیابی به این معنا است که شناسایی مشتریانی که از طریق پیام متنی درگیر میشوند و میزان تحویل را کنترل میکنند، همه از طریق پیامک امکان پذیر است که واقعیتها را به تصور غلط پیامک به عنوان یک کانال غیرقابل ردیابی آشکار کرده و آن را با آنچه سالهاست با ایمیل امکان پذیر است، هماهنگ کند.
با استفاده از این تجزیه و تحلیلها، مشاغل میتوانند کمپینهای هدفمند بیشتری ایجاد کرده و پیوسته درک بهتری از پایگاه داده تلفن همراه خود ایجاد کنند. نه تنها به این معنی است که آنها در هزینه خود صرفهجویی میکنند و ROI را بهبود میبخشند، بلکه با نمایهسازی و تقسیمبندی اعدادی که احتمال پاسخگویی آنها کمتر است، پیامک به شرکت اجازه میدهد تا آن مشتریان را از طریق ایمیل یا کانال دیگری مورد هدف قرار دهد.
اهمیت بازاریابی پیامکی انبوه
افراد میتوانند با استفاده از بازاریابی پیامکی به صورت انبوه، نمای برند خود را افزایش داده و تجارت خود را افزایش دهند. برای اطلاع از چگونگی ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه، ادامه مقاله را بخوانید تا با اهمیت بازاریابی پیامکی انبوه برای تجارت خود آشنا شوید. با این حال، قبل از ورود به بازاریابی پیامکی، آشنایی با اصول بازاریابی پیامکی انبوه ضروری است.
پیامهای تبلیغاتی پیام کوتاه یک راه مقرون به صرفه برای ارتقاء مشاغل از هر نوع، اطلاع مشتریان از تخفیفها، فروش و پیشنهادات ویژهای است که ممکن است برای آنها جالب باشد. مزایای اضافی پیامک تبلیغاتی به صورت انبوه عبارتند از:
مقرون به صرفه
کمپینهای بازاریابی را تقویت میکند
افزایش آگاهی از برند
وفاداری و مشارکت مشتریان را تشویق میکند
ارتباطات مشتریان را بهبود میبخشد
نحوه انتخاب ارائه دهنده خدمات پیام کوتاه تبلیغاتی
هنگام انتخاب ارائه دهنده خدمات پیام کوتاه انبوه تبلیغاتی مناسب، عوامل متعددی را باید در نظر گرفت. نکات زیر به شما کمک میکند تا ارائه دهنده دروازه پیام کوتاه انبوه را شناسایی و ارزیابی کنید. این نکات عبارتند از:
دسترسی کشور و شبکه:
ارائه دهنده خدمات پیام کوتاه باید سرویس خود را به مکان شما محدود کند. درباره بازار راه حل پیامک انبوه که میتواند به تعداد زیادی از شبکهها و شهرها متصل شود، تحقیق کنید.
انقضای پیام:
اطمینان حاصل کنید که پیامهایی که خریداری میکنید منقضی نشدهاند و پس از خ-رید یک بلوک پیامک، تا زمان ارسال آنها در حساب شما باقی میمانند.
قابلیت اطمینان و امنیت پیام کوتاه:
اطمینان حاصل کنید که ارائه دهنده پیامک که قصد استفاده از آن را دارید، یک سرویس امن و قابل اعتماد با دسترسی آسان به پورتال مشتری و خدمات مشتری ارائه میدهد.
ادغام SMS API:
یک سرویس پیامک های تبلیغاتی و اطلاع رسانی انبوه را انتخاب کنید که یک API پیامکی ارائه دهد که از بسترها و زبانهای توسعه محبوب مانند C#، C# Async، HTTP، PHP، VB.NET، VB.NET Async API استفاده میکند.
اتوماسیون پیامکی:
داشتن توانایی ادغام با سایر سیستمها و برنامههای تجاری به شما کمک میکند تا ارتباطات پیامکی را هنگامیکه محرکهای خاصی به دنبال یک رویداد یا شرایط تعریف شده در یک سیستم تجاری دیگر مانند یک برنامه CRM شروع میشوند، خودکار کنید. پیامکهای خودکار به شما در تضمین زمان بندی، ارتباط و شخصی سازی کمک میکند.
پورتال پیام کوتاه – سادگی و تجربه کاربر:
مطمئن شوید که رابط کاربری ارائه دهنده پیامک که انتخاب میکنید به وضوح تنظیم شده و استفاده از آن آسان است. یک پورتال پیام کوتاه نحوه مدیریت پیامها و مخاطبین شما، مشاهده گزارشها و اختصاص کاربران را ساده میکند.
پیامک بازاریابی:
مسیر پیامک های تبلیغاتی و اطلاع رسانی را انتخاب کنید که برای نیازهای تجاری شما مناسب است، خواه برای بازاریابی پیامکی انبوه یا مشارکت مشتری. مشاغل با هر اندازه، در صنایع و مناطق مختلف، اکنون به دنبال راه حلهای پیامکی هستند که نیاز به افزایش بهرهوری یا سودآوری دارند.
پیامک هایانتخاباتی:
برای احزاب سیاسی که برای تعامل با مخاطبان عظیم و داوطلبان و اعضای حزب در کوتاه مدت استفاده میشود نیز یکی ار انواع پیامکهای تبلیغاتی انبوه به شمار میرود.
استفاده درست از از بازاریابی پیامکی انبوه
جهان در روزهای اخیر بسیار تغییر کرده است. مردم هنگام خرید هرگونه خدمات یا محصولات، آگاهانه و گزینشیتر شده اند. در نتیجه، بازاریابی محصولات یا خدمات به روش صحیح بسیار مهم شده است. تنها با کمک بازاریابی مناسب، میتوانید از رشد پایدار برای کسب و کار خود اطمینان حاصل کنید. با این حال، امروزه یافتن یک ابزار بازاریابی مناسب بسیار دشوار است. در حالی که گزینههایی مانند بازاریابی ایمیلی در دسترس هستند، ممکن است که فکر کنید ارسال پیامک دیگر کانال بازاریابی موثری نیستند.
سرویس پیامک انبوه به شما امکان میدهد پیامها را به صورت انبوه برای چندین گیرنده ارسال کنید. بنابراین، برای شما آسان میشود که مشتریان خود را در مورد محصولات، خدمات یا پیشنهاداتی که ارائه میدهید آموزش دهید. به علاوه، پیامهای متنی به محض تحویل فورا خوانده میشوند. بنابراین، بازدهی که خدمات بازاریابی پیامکی ارائه میدهد واقعا بی نظیر است.
ارسال پیامک به پیششمارههای خاص: در این حال میتوانید یک سری پیششماره خاص را هدف قرار داده و برخی از آنها در بازخورد و عکسالعمل آنها این شمارهها را مورد ارزیابی قرار دهید. در نتیجه با آزمون و خطا خواهید توانست تا مشتریان بالقوه خود را بیابید و با آنها تعامل داشته باشید.
یک شغل یا حرف خاص را انتخاب کنید: به این ترتیب اگر محصول و یا خدمت شما برای یک دسته از افراد خاص است، منحصرا برای آنها پیامک تبلیغاتی ارسال خواهید کرد. برای مثال با انتخاب شمارههای دانشجویی خواهید توانست محصول خود را به این افراد معرفی نمایید. همچنین میتوان به یک قشر و یا حرفه خاص مانند پزشکان، اساتید و یا شرکتهای خصوص و گروههای خاص پیامک های تبلیغاتی و اطلاع رسانی بفرستید.
بانک شماره بهروز: در مراکز ارسال پیامک انبوه، گزینههایی مانند شمارههای تازه فعال شده را انتخاب کنید. به این ترتیب میتوان اطمینان حاصل کرد که این افراد پیام تبلیغاتی شما را خواهند دید.
چگونگی ارسال پیامهای تبلیغاتی
پیامهای متنی حداکثر خوانایی را برای شما فراهم میکند. در یک نظرسنجی اخیر مشخص شده است که افراد تمایل دارند پیامها را بلافاصله بخوانند. در حقیقت، 97 درصد از پیامهایی که برای مشتریان خود ارسال میکنید، فورا خوانده میشود. در نتیجه این کارایی چیزی است که اگر از ابزار دیگری استفاده کنید، نخواهید توانست به آن برسید. بنابراین، میتوانید کاملا از خواندن پیامهای خود با بازاریابی پیامکی مطمئن باشید.
همچنین با ارسال پیامهای انبوه، قابلیت اطمینان را به مخاطبین ارائه میدهد. به این صورت که بازاریابی پیامکی حداکثر قابلیت اطمینان را برای شما فراهم میکند. در عین حال سایر سیستم عاملهای بازاریابی مانند ایمیل نمیتوانند از قابلیت اطمینان یکسانی برخوردار باشند. هنگامیکه به کسی پیام کوتاه ارسال میکنید، از طریق هرزنامه یا فیلترهای دیگر عبور نمیکند. بنابراین، پیامهای متنی شما بدون هیچ مشکلی به مشتریان شما می رسد.
تبدیل بالایی دارد. به این معناکه از آنجا که پیامهای متنی خوانایی بالایی را برای شما فراهم میکند، نرخ تبدیل نیز بالاتر است. هر پیشنهادی که ممکن است از طریق پیامک خود ارائه دهید، تبدیل بالاتری را مشاهده میکند. بنابراین، اگر از بازاریابی پیامکی استفاده میکنید، میتوانید از رشد مناسب کسب و کار اطمینان حاصل کنید.
بهترین بستههای پیامک انبوه برای مشاغل کدامند؟
خدمات پیامک انبوه به یکی از مقرون به صرفهترین کانالها برای بازاریابی تبدیل شده است. این امکان به مشاغل کمک میکند تا با یک کلیک بلافاصله با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند. همنین در جذب مشتریان احتمالی کمک میکند.
همچنین شما میتوانید خدمات معاملاتی و تبلیغاتی را برای تبلیغ محصولات و خدمات خود در بین گروههای هدف ارسال کنید. بسیاری از برنامههای رایگان پیام کوتاه انبوه وجود دارد که به اشتراکگذاری پیامهای تبلیغاتی با حداقل تا صفر هزینه میپردازد. با این حال، میتوانید با پرداخت هزینه مربوطه که برای بسته پیامک های تبلیغاتی و اطلاع رسانی پرداخت میکنید، تبلیغات خود را انجام دهید و مشتریان احتمالی خود را بیابید.
با این حال انواع مختلفی از نرمافزارهای ارسال پیامک انبوه موجود است که کاربران را قادر میسازد از طریق رایانه شخصی پیامک ارسال کنند. با این حال، تعداد کمی از آنها هستند که تمام ابزارهای استاندارد مورد نیاز برای بازاریابی پیامکی را ارائه میدهند. با وجود تعدادی برنامه پیامک رایگان انبوه، میتوانید از این برنامهها برای ارسال مستقیم پیام از طریق مرورگر استفاده کنید.
مشاغل مختلف در راهحلهای ارسال پیامک به ویژگیهای متفاوتی نیاز دارند. به عنوان مثال، یک کسب و کار کوچک در مقایسه با یک کسب و کار متوسط یا یک شرکت به ابزارهای متفاوتی نیاز دارد.
دنیای تبلیغات و ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه
بازاریابی پیامک های تبلیغاتی و اطلاع رسانی انبوه یک جواهر پنهان در بین دنیای تبلیغات است. عجیب به نظر میرسد، با این حال، به هیچ وجه مرموز نیست. بلکه یک بخش حیاتی برای به دست آوردن نام کسب و کار شما در دنیای متمرکز بر موبایل به حساب میآید که در آن زندگی میکنیم. در واقع، هنوز هم اکثر مردم هر روز از پیامک استفاده میکنند.
پیام کوتاه (یا سرویس پیام کوتاه) فقط یک کلمه دیگر برای ارسال پیام کوتاه است. و ارسال پیام کوتاه برای بازاریابی به اندازه رسانههای اجتماعی یا بروشورها اهمیت دارد. مزایای بازاریابی پیامکی آن را برای هر نوع شغلی که به دنبال جذب بیشتر مشتریان خود است، انتخابی عالی میکند.
در نتیجه باید برای انجام بهترین استراتژیها با یک شرکت بازاریابی پیامکی انبوه همکاری کنید. و از مزایا آن بهرهمند شوید.
ارسال پیامک به مشتری اصلا هزینه چندانی ندارد. حتی هنگام ارسال برای افراد زیادی، هزینه مشکلی ایجاد نمیکند. به طور کلی بسیار مقرون به صرفه است اگر آن را با سایر گزینههای بازاریابی، مانند خرید یک تبلیغ تبلیغاتی در فیس بوک مقایسه کنید. این امر بازاریابی پیامکی را برای همه مشاغل انتخابی عالی میکند.
مخصوصا برای مشاغلی که تازه شروع به کار کردهاند و به دنبال راهی برای شروع تبلیغات بدون صرف هزینه زیاد در یک زمان هستند.
گم شدن ایمیلها در پوشه هرزنامهها امری مسلم است و برای مشتری ساده است که برگهای را که در مرکز خرید برمیدارند، دور بیندازد. اما با رواج تلفنهای همراه و محبوبیت پیام کوتاه، بازاریابی متنی نادیده گرفته نمیشود. بیشتر اوقات، مشتریان شما آن متن را باز کرده و محتویات آن را میخوانند.
اگر میخواهید راهی پیدا کنید که به طور مداوم به مشتریان خود برسید، پیامک را امتحان کنید. در عین حال که کاملا سازگار با تلفن همراه است.
این روزها این که بتوانید کسب و کار خود از طریق موبایل دوستانه معرفی کنید، بسیار مهم است. بیشتر مردم از دستگاههای تلفن همراه خود برای انجام کارهایی مانند خرید و بررسی محصولات استفاده میکنند. در نتیجه نمیخواهید در معرض این توجه قرار گرفتن را از دست بدهید.
در این صورت بازاریابی پیامکی بخش بزرگی از تجارت شما را برای موبایل همراه میکند و میتواند سرمایهای قوی برای استراتژی بازاریابی تلفن همراه شما باشد. در این صورت میتوانید به یک جمعیت شناسی گسترده برسید و افراد گستردهای را مورد ارزیابی قرار دهید.
از آنجا که این روزها بسیاری از افراد تلفن همراه و سایر دستگاههای تلفن همراه دارند، اطلاعات مشتری شما میتواند از طریق مزایای بازاریابی پیامکی افزایش یابد. بازاریابی پیامکی به جای تمرکز بر تنها یک استراتژی بازاریابی که ممکن است فقط به یک بخش از اطلاعات جمعیتی شما برسد، به همه میرسد.
تا زمانی که آنها یک دستگاه تلفن همراه دارند که میتواند پیامها را دریافت کند، میتوانند از پیامهایی که برای آنها ارسال میکنید لذت ببرند. به علاوه، با قرار گرفتن بیشتر در معرض مشتریان خود، بیشتر بخشی از دنیای آنها خواهید شد. با این نوع نگه داشتن، خرید محصولات یا خدمات شما بیشتر میشود.
نمونه پیامکهای تبلیغاتی
از درگاه پیامک تبلیغاتی برای توزیع پیامهای فروش عمده و بازاریابی برای تبلیغ نام تجاری شرکت و محصولات یا خدمات آن استفاده میشود. نمونههای پیامک های تبلیغاتی و اطلاع رسانی انبوه معمولی عبارتند از:
ارسال اطلاعاتی در زمینه چگونگی فروش بصورت آنلاین و حضوری توسط شرکت
ارسال کد تخفیف برای استفاده آنلاین یا در فروشگاه
پیشنهادات ویژه به عنوان مثال خرید یکی نصف قیمت، فقط در فروشگاه
رویدادها به عنوان مثال دعوتنامهها و بلیطهای پیش فروش، روزهای خاص مشتری، راهاندازی محصول و غیره.
اطلاع از اینکه وب سایت جدیدی راهاندازی شده است
پیشنهاد ویژه که فقط برای مدت محدود معتبر است.
اطلاع از مسابقات و هدایایی که در مدت کوتاهی برقرار است.
تحویل فوری، بدون شک یکی از بهترین ویژگیهایی است که بازاریابی پیامکی انبوه ارائه میدهد. به عبارت دیگر سرویس پیامک به وضوح فوقالعاده سریع است. بنابراین، فورا و بدون هیچ زحمتی به دستگاه تلفن همراه مشتریان خود میرسید. با توجه به اینکه یک حقیقت اثبات شده است که یک پیام متنی، بیش از هفت ثانیه طول نمیکشد تا به گیرنده خود برسد. بنابراین، نگران ارسال پیامهای تبلیغاتی خود نباشید.
با بازاریابی پیامکی، ارسال پیام برای تنها گروهی از مشتریان برای شما آسان میشود. علاوه بر این، شما میتوانید این پیام را برای همه مشتریان خود در لیست موجود، بدون هیچ زحمتی ارسال کنید. همچنین، شما از آزادی کامل برای سفارشیسازی پیامها قبل از ارسال برخوردار خواهید بود.
علاوه بر این، میتوانید پیامهای معاملاتی و همچنین تبلیغاتی را بدون هیچ مشکلی برای مشتریان خود ارسال کنید. در نتیجه آن را به دلیل اینکه یک پلت فرم کارآمد ارائه میدهد، جزو بهترین قابلیتهای بازاریابی دانست.
کد مطلب:1003400020101000710