اس ام اس مارکتینگ

در این مقاله در مورد اس ام اس مارکتینگ توضیح داده ایم و درباره اثربخشی بازاریابی پیامکی و اس ام اس مارکتینگ صحبت کرده ایم. ارسال پیامک دارای بالاترین میزان مشارکت در میان هر رسانه بازاریابی با 82٪ نرخ باز است. همچنین 90٪ پیامها در عرض سه دقیقه پس از دریافت خوانده می‌شوند.

و از همه قوی‌تر و مهم‌تر این است که برخی از مشتریان شما می‌خواهند شما از این کانال استفاده کنید و با آنها ارتباط داشته باشید. به عبارت دیگر بیش از نیمی از مصرف‌کنندگان می‌گویند ترجیح می‌دهند با پشتیبانی از طریق پیام کوتاه نسبت به سایر کانال‌ها با آنها تماس داشته باشند. و اکثر می‌گویند ترجیح می‌دهند هشدارهای وضعیت سفارش، تأیید رزرو و یادآوری قرار حراج و تخفیفات را از طریق پیامک دریافت کنند

بنابراین این سوال پی می‌آید که چگونه می‌توان بازاریابی پیامکی را به طور موثر انجام داد؟ ما موارد اساسی بازاریابی پیامکی، از جمله بهترین شیوه‌ها و راهنمایی کلی در خصوص موارد و نکات آن را پوشش می‌دهیم تا به شما در استفاده از این کانال برای جذب و تشویق مشتریان بیشتر کمک کند.

 

بازاریابی پیامکی و اس ام اس مارکتینگ چیست؟

 

بیایید با یک تعریف ساده از این اصطلاح شروع کنیم. SMS مخفف “سرویس پیام کوتاه” است. این پیام‌ها را می‌توان بین تلفن‌ها یا از رایانه به دستگاه تلفن همراه ارسال کرد. بازاریابی پیامکی شامل ارسال پیام‌های بازاریابی به مشتریان از طریق پیام‌های متنی است.

برای ارائه یک راهنمای کلی برای بازاریابی پیامکی و همه آنچه که در این خصوص باید بدانید، باید گفت که تعامل مصرف‌کنندگان با مشاغل در دستگاه‌های تلفن همراه راحت‌تر و موثرتر است. بهتر است همین الان سوار قطار بازاریابی پیامکی شوید.

با این وجود که آن را یک روش بازاریابی تک کانالی می‌دانند، اما به خوبی در حال حاضر با گسترش تلفن همراه، ثابت کرده است که می‌تواند قدرتمندتر از همیشه برای کسب و کار شما دید و گزینه‌های بسیار زیادی را به همراه داشته باشد. در عوض، بازاریابان اکنون به چندین روش برای تماس با افراد و مشتریان خود در کانال‌های مختلف دسترسی دارند. و مشتریان انتظار دارند که مشاغل از همه آنها برای ارائه بهترین تجربه، از این امکانات و راه‌های مختلف مانند رسانه‌های اجتماعی استفاده کنند.

بازاریابی پیامکی نیز می‌تواند مکمل موثری برای بازاریابی اجتماعی باشد و به شما این امکان را می‌دهد که با پیام‌های هدفمند و موثر در زمان واقعی به افراد زیاد – و مشتریان بالقوه – دسترسی پیدا کنید. بیایید ببینیم ماهیت آن چیست و چگونه می‌توانید آن را در استراتژی بازاریابی خود وارد کنید.

بازاریابی پیامکی عبارت است از ارسال پیام‌های بازاریابی از طریق پیام کوتاه است. به این صورت این نوعی بازاریابی انتخابی است که برای ارتباط به مخاطبین نیاز دارد. این امر آن را از بازاریابی اجتماعی متمایز می‌کند، جایی که بازاریاب محتوای عمومی‌ را ارسال می‌کند که افراد می‌توانند دوست داشته باشند یا دنبال کنند.

انواع متداول نمونه‌های بازاریابی پیامکی عبارتند از:

تبلیغات شخصی

پیشنهادات یا تخفیفات

بازاریابی مجدد

نظرسنجی‌ها.

مصرف‌کنندگان در تعامل بیشتر با مشاغل در دستگاه‌های تلفن همراه خود راحت‌تر می‌شوند. در بسیاری از موارد، آنها انتظار دارند که بتوانند از طریق پیام رسانی یا ارسال پیامک به مشاغل و احتمالا فروشنده مورد نظر آنها ارتباط داشته باشند.

بنابراین تعجبی ندارد که حتی قبل از اینکه COVID-19 شیوه‌های تعامل مشاغل با مشتریان را تغییر بسیاری داشته است. به این صورت که بیش از نیمی از خرده‌فروشان قصد داشتند سرمایه‌گذاری بازاریابی دیجیتال خود را در پیام رسانی و پیامک افزایش دهند.

اکنون این میزان و این تعداد ارسال پیامک به 56 درصد از روش‌های بازاریابی افزایش یافت و از هر زمینه دیگری برای سرمایه‌گذاری احتمالی پیشی گرفته است. فناوری‌های نوظهوری که در آن خرده‌فروشان قصد دارند سرمایه‌گذاری‌های بازاریابی خود را افزایش دهند.

 

چگونه پایگاه داده اس ام اس مارکتینگ خود را بسازیم؟

 

شما نمی‌توانید بدون داشتن یک پایگاه داده از مخاطب، یک کمپین بازاریابی پیامکی اجرا کنید. خوشبختانه، ایجاد پایگاه داده از مخاطبین بسیار ساده‌تر از آنچه فکر می‌کنید است. استراتژی‌های زیر توانایی شما را در مدت زمان کوتاهی برای ایجاد یک تحلیل داده و ارزیابی اس ام اس مارکتینگ افزایش می‌دهد.

 

    1.ارسال به شماره اختصاصی:

 

یک شماره مجازی اختصاصی یک کد منحصر به فرد است که متعلق به کسب و کار شما است. شماره‌های مجازی در قالب‌های مختلف را ارزیابی کرده و آن را مورد هدف قرار دهید. در نتیجه می‌توانید از بازخورد این پیام‌ها، ارزیابی خوبی از بازاریابی پیامکی خود داشته باشید.

همچنین شما می‌توانید مصرف‌کنندگان را تشویق کنید تا با یک کلمه کلیدی خاص مانند “بله” پیام ارسال کنند تا برای دریافت پیشنهادات ویژه و مطالب بازاریابی ثبت نام کنند. اعداد اختصاصی با مسابقات مختلف برای هدایا و تخفیفات ویژه، برنامه‌های وفاداری مشتریان یا تبلیغ ساده آن در سایر کانال‌های شما بسیار عالی عمل می‌کند.

هنگامی‌که مصرف‌کننده و مشتری احتمالی شما کلمه کلیدی تعیین شده را به شماره مجازی شما ارسال می‌کند، بستر پیامک شما به طور خودکار اطلاعات تماس آنها را ذخیره می‌کند تا در آینده بتوانید به بهترین نحو ممکن از آنها استفاده کنید.

 

چگونه پایگاه داده اس ام اس مارکتینگ خود را بسازیم

 

     2. خرید اینترنتی

 

اگر کسب و کار شما محصولات یا خدمات را به صورت آنلاین می‌فروشد، این روش فرصت مناسبی است تا شماره تماس مشتریان خود را به همراه سایر جزئیات مربوط به آن را به دست آورید.

در نتیجه برای بهترین عملکرد، به مشتری این امکان را بدهید تا برای موارد بازاریابی ثبت نام کند، به جای اینکه به او حق انتخاب ندهید و در موارد بعدی بدون توجه به خواسته آنها به ارسال پیام ادامه دهید. اطمینان از انتخاب همه گیرندگان نیز به ایجاد ROI بالاتر کمک می‌کند، زیرا کسانی که پیام‌های شما را دریافت می‌کنند در واقع می‌خواهند آنچه را که شما قصد دارید از این طریق به آنها بگویید را بشنوند.

 

     3.خرید در فروشگاه

 

آیا دوست دارید در باشگاه اعضای ما ثبت نام کنید و از تخفیف‌ها و مزایای ویژه این فروشگاه برخوردار شوید؟ ” به احتمال زیاد شما قبلا در فروشگاه چیزی شبیه به این شنیده‌اید.

درخواست شماره تلفن همراه مشتری در هنگام معاملات در فروشگاه می‌تواند به اندازه درخواست آنلاین موثر باشد. به دلیل تعامل رو در رو، نه تنها تماس شخصی بیشتری دارد، بلکه نه گفتن برای مشتری پیچیده‌تر و سخت‌تر از باز کردن جعبه است.

هنوز در تلاش برای ایجاد برنامه وفاداری خود هستید؟ انگیزه‌ای برای افزایش ثبت نام خود ارائه دهید، به عنوان مثال “اگر در باشگاه اعضای ما ثبت نام کنید، مقداری تخفیف برای خرید بعدی خود دریافت خواهید کرد.”

 

     4.ثبت نام حساب

 

آیا در کسب و کار شما کاربران به ثبت نام در حساب نیاز دارند؟ این یک فرایند استاندارد در صنعت SaaS (نرم‌افزار به عنوان خدمات) است. با درخواست شماره تلفن همراه مشتریان به عنوان بخشی از این فرآیند، از حداکثر فرصت استفاده کنید.

به خاطر داشته باشید: ضروری است که به مشتریان خود اعلام کنید که اگر شماره خود را برای شما ارسال کنند، برای آنها پیامک‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی‌های مهم را ارسال خواهید کرد. همچنین اطلاعات مهم دیگر مربوط به انطباق بازاریابی برای مراحل تجزیه و تحلیل بعدی و ایجاد یک پایگاه داده عالی، از مشتریان و ثبت نام کنندگان دریافت نمایید.

 

     5.ساختار پیامک شما

 

با محدود کردن پیام‌های متنی در حدود فقط 160 کاراکتر، باید پیام خود را کوتاه و واضح نگه دارید. البته بسته به نوع مواد بازاریابی پیامکی که ارسال می‌کنید، ساختار پیام شما متفاوت خواهد بود. با این حال، بیشتر پیام‌ها باید اینگونه ایجاد شوند که:

  1. نام شرکت – اگر شناسه فرستنده دارید، نام تجاری شما در بالای موضوع پیام ظاهر می‌شود. متناوبا، می‌توانید آن را در ابتدای پیامک ذکر کنید.
  2. نام مشتری – بازاریابی پیامکی فقط به منظور شخصی‌سازی ارتباطات شما است، بنابراین نام مشتری خود را در خط شروع قرار دهید. با استفاده از فیلد ادغام در نرم‌افزار پیام کوتاه وب، می‌توانید به طور خودکار نام و سایر اطلاعات مشتری را تولید کنید، بنابراین نیازی به ایجاد هزاران پیام مختلف نیست.
  • پیشنهاد – اینجاست که باید ارزش را برای مشتریان خود برجسته کنید. یک پیشنهاد می‌تواند شامل یک معامله ویژه، تبلیغات، فروش فوری یا جزئیات کوپن باشد.
  1. شرایط – در اینجا، شما باید به مشتریان اطلاع دهید که برای واجد شرایط بودن در پیشنهاد، باید چه کاری انجام دهند، مانند هزینه و یا خرید در یک مبلغ مشخص.
  2. دستورالعمل‌ها – به روشنی توضیح دهید که چگونه مشتریان می‌توانند از پیشنهاد شما استفاده کنند.
  3. انقضا – تاریخ انقضای پیشنهاد خود را در اینجا قرار دهید تا فوریت ایجاد شود و معامله شما محدود و خاص به نظر برسد.
  • انصراف – برای اجتناب از مجازات‌های قانونی توسط افراد ارسال‌کنندگان، باید از گزینه انصراف برای مشتریان خود استفاده کنید.

 

      6.زمان ارسال پیامک

 

زمانی که برای ارسال پیامک انتخاب می‌کنید می‌تواند برای موفقیت و نرخ تبدیل بسیار مهم باشد. انواع مختلف پیام‌های بازاریابی پیامکی “بهترین زمان” برای ارسال متفاوت است. در اینجا بررسی تفکیک پیام‌های ارسال شده با زمان مشخص شده و مهم است و باید در زمان درست از این امکانات استفاده کنید. می‌توانید در این خصوص بررسی‌های لازم را داشته باشید تا اس ام اس مارکتینگ شما بهترین عملکرد را برای شما ه همراه آورد.

در این قسمت برخی از این تفکیک‌های زمانی برای انواع پیام‌های موجود آمده است. به عنوان مثال:

 

     7.پیامهای عمومی بازاریابی

 

در این دسته کوپن‌های پیامکی، URL های صفحات فرود، ساعات کار و معاملات برنامه وفادار قرار دارند. به این صورت که  حتی در بهترین مواقع روز، مشتریان دوست ندارند مطالب بازاریابی دریافت کنند. بنابراین باید به آنها احترام بگذارید و در زمان‌های خیلی زود یا خیلی دیر پیام بازاریابی ارسال نکنید.

استثنائاتی از این قاعده می‌توان در نظر گرفت. به عنوان مثال، اگر صاحب یک کافی شاپ هستید، پیام‌رسانی در ساعات اولیه صبح اشکالی ندارد. به این صورت از تحقیق در مورد بهترین شیوه‌ها، این نتیجه برآورد شده است که بهترین و موفق‌ترین زمان برای پیام‌های بازاریابی عمومی بین 10:30 صبح تا 11:30 صبح و بین 2:30 بعد از ظهر تا 3:30 بعد از ظهر است.

البته نکته مهمی که در این قسمت وجود دارد این است که باید از ارسال پیام‌های خود بر روی مرز زمانی گفته خودداری کنید. سعی کنید در زمانهای غیر معمول مانند 10:57 صبح ارسال کنید تا پیام بازاریابی شما تحت‌الشعاع سایرین قرار نگیرد.

 

زمان ارسال پیامک

 

     1.فروش آخر هفته

 

برای فروش سریع و حراج آخر هفته و فروش تبلیغاتی، چند بازه زمانی مناسب برای ارسال پیام کوتاه شما وجود دارد. به عبارت دیگر زمان‌بندی همه آن چیزی است که باید در این مورد به آن دقت کنید؛ به این صورت که اگر خیلی زود اقدام نمایید، به احتمال زیاد مشتریان فروش شما را خیلی زود فراموش خواهند کرد و برنامه‌های دیگری را طراحی خواهند کرد.

مطالعات نشان می‌دهد که ارسال این گونه پیام‌ها در روزهای پنجشنبه بیشترین بازدهی بازگشت سرمایه را به همراه دارد. به این ترتیب به مشتریان زمان کافی می‌دهد تا آخر هفته خود را برنامه‌ریزی کند که این مورد ممکن است منجر شود که به فروشگاه شما مراجعه کنند و یا خریدهای آنلاین از فروشگاه شما انجام دهند.

در این خصوص باید گفت که در مورد زمان دقیق ارسال، از همان اصولی که در بالا برای پیامهای بازاریابی کلی بیان کردیم پیروی کنید. ارسال پیامک پیگیری در صبح روز فروش نیز یک یادآوری عالی برای مشتریان بالقوه شما خواهد بود.

 

    2. رویدادهای فصلی و خاص

 

رویدادهای بزرگ فصلی و ویژه مانند نوروز و عرضه محصولات جدید نیازمند برنامه‌ریزی و بازاریابی پیامکی اضافی برای ایجاد هیاهوی قابل توجه است. با توجه به اندازه و اهمیت این رویدادها، برنامه‌ریزی و تبلیغات آتی اغلب توسط مصرف‌کنندگان تشویق و پشتیبانی می‌شود. برای داشتن موفق‌ترین کمپین بازاریابی پیامک، پیشنهاد می‌کنیم در زمان‌های زیر این گونه پیام‌ها ارسال کنید:

یک ماه قبل – این مورد باید یک پیام مقدماتی و یا راه‌اندازی باشد که رویداد خاص شما را نشان می‌دهد.

دو هفته قبل – اولین “پیام یادآوری” باید شامل تمام جزئیات مربوط به رویداد مانند مکان، زمان شروع و هر گونه پیشنهاد ویژه باشد.

سه روز قبل – اگر رویداد شما در تعطیلات آخر هفته باشد، این امر بسیار مفید است تا گیرندگان هنوز وقت داشته باشند تا آخر هفته خود را در مورد رویداد شما برنامه‌ریزی کنند. دوره‌های جشن و فصلی اغلب شلوغ است، بنابراین غیر معمول نیست که مشتری شما تا به حال رویداد شما را فراموش کرده باشد.

یک روز قبل – این زمان برای ارسال اس ام اس مارکتینیگ آخرین فشار برای ارتقاء فروش شما و جذب مشتریان است. البته این گونه پیام‌ها باید بر پیشنهاد یا ارزش رویداد تأکید کند تا حداکثر حضور را داشته باشد.

 

چند پیام اس ام اس مارکتینگ باید ارسال کنم؟

 

تحقیقات نشان می‌دهد که میزان مطلوب پیام‌های بازاریابی پیامکی حداکثر ده پیام در ماه است. لطفا توجه داشته باشید که این تعداد، حداکثر مبلغی است که باید ارسال کنید تا زمانی که اثربخشی شروع به کاهش کند و نرخ انصراف افزایش یابد.

شما می‌توانید یک کمپین بازاریابی پیامکی موفق با سه تا چهار پیام در ماه اجرا کنید. در حالت ایده‌آل، شما نباید بیش از یک پیام در روز ارسال کنید مگر اینکه اطلاعات مهم باشند.

همچنین توجه داتشه باشید که بازاریابی پیامکی خود را به صورت خودکار انجام دهید. به این صورت که یک فرآیند بازاریابی خودکار هزینه‌های کارکنان را کاهش می‌دهد، ROI را افزایش می‌دهد و کارایی گردش کار را بهبود می‌بخشد.

البته باید این نکته را نیز متذکر شد که اتوماسیون بازاریابی برای همه تیم‌های بازاریابی دیجیتال بی‌فایده است. با اتوماسیون پیام‌های بازاریابی پیامکی خود نیز می‌توانید به مزایای مشابه برسید.

 

چند پیام اس ام اس مارکتینگ باید ارسال کنم

چگونه می‌توان میزان موفقیت کمپین خود را اندازه‌گیری کرد؟

 

نظارت بر موفقیت هر کمپین بازاریابی ضروری است. می‌توانید بیاموزید که چه پیامی و از چه نوعی و حتی در چه زمانی، به خوبی کار می‌کند و چه چیزی موثر نیست و کمپین بعدی خود را بر این اساس تنظیم کنید. برای بازاریابی پیامکی نیز مانند اس ام اس مارکتینگ تفاوتی ندارد. بهتر است بدانید که اندازه‌گیری و تحلیل آن بسیار آسان است.

به این صورت که می‌توانید با Google Analytics میزان کلیک را دنبال کنید. نرخ کلیک (CTR) درصد مشتریانی را که روی پیوند پیامک شما کلیک می‌کنند، اندازه‌گیری می‌کند. از جمله آدرس‌های اینترنتی، راهی عالی برای هدایت مشتریان به صفحه مورد نظر محصول، فرم ثبت نام و یا فروشگاه آنلاین شما است.

با استفاده از Google Analytics، می‌توانید تعداد کلیک‌های موجود از جانب دریافت‌کنندگان که پیام شما برای آنها دریافت شده، از پیام بازاریابی پیامکی خود را مشاهده کنید. به طور کلی برای اندازه‌گیری، تعداد این کلیک‌های ایجاد شده را بر مقدار کل پیامک ارسال شده تقسیم کنید، و نتیجه CTR شما را نشان می‌دهد.

اگر با Google Analytics آشنا نیستید، این راهنمای کلی و جامع می‌تواند به شما در ردیابی کلیک‌های منحصر به فرد کمپین پیامکی شما کمک کند.

همانطور که قبلا اشاره کردیم، میانگین موفقیت پیامک 19 درصد است. اگر به این میزان نرخ دریافت نمی‌کنید، ساختار پیام، پیشنهاد یا زمان تحویل خود را اصلاح کنید.

 

نظارت بر نرخ انصراف:

 

در هر حال توجه داشته باشید که هر کمپین بازاریابی منجر به انصراف کاربران می‌شود. بنابراین اگر می‌بینید مشتریان از محتوای شما لغو اشتراک کرده‌اند، ناامید نشوید. یک پلت فرم پیام کوتاه اینترنتی مانند MXT داشبوردهای گزارش‌دهی عمیق و جامع، شامل نرخ‌های انصراف را برای تجزیه و تحلیل و مقایسه با استانداردهای صنعت ارائه می‌دهد.

برای درک بیشتر این درصد، تعداد کاربران لغو اشتراک کمپین پیامکی خود را بر تعداد کل مشترکان تقسیم کنید. ارائه دهندگان پیشرو پیام کوتاه اظهار می‌کنند که میانگین میزان انصراف از پیامک بین 2.5 تا 4 درصد است.

 

رسیدهای تحویل را بررسی کنید:

 

آیا پیام‌های شما توسط مشترکین شما دریافت می‌شود؟ این یک سوال مهم است که پس از ارسال کمپین های پیامکی مطرح می‌شود. شما می‌توانید از طریق نرم‌افزار پیامک خود به وضعیت همه پیام‌های خود دسترسی داشته باشید یا می‌توانید انتخاب کنید که گزارش‌های رسید تحویل را از طریق ایمیل دریافت کنید.

ارائه‌دهندگان پیام کوتاه مختلف از مسیرهای با کیفیت متفاوتی استفاده می‌کنند که می‌تواند بر درصد تحویل موفقیت‌آمیز تأثیر بگذارد. اگر تعداد زیادی تحویل ناموفق مشاهده کردید، به سراغ ارائه‌دهنده نرم‌افزار پیامکی بروید که از مسیرهای برتر مانند SMSGlobal استفاده می‌کند.

 

رسیدهای تحویل را بررسی کنید

هزینه هر تبدیل:

 

فرض کنید پیغام بازاریابی پیامکی شما مستقیما به یک صفحه مورد نظر پیوند می‌یابد که کاربران را ملزم به تکمیل فرم اضافی یا فروش محصول و خدمات می‌کند. در این صورت، می‌توانید هزینه دقیق هر تبدیل کمپین خود را ارزیابی کنید.

فقط هزینه کل کمپین پیامکی خود را بر تعداد تبدیل تقسیم کنید تا هزینه هر تبدیل را تعیین کنید. این روش یک راه ساده برای ارزیابی این موضوع است که آیا بازاریابی پیامکی شما ROI مورد انتظار شما را ارائه می‌دهد یا خیر.

 

پیگیری استفاده از کوپن:

 

آیا به عنوان بخشی از کمپین پیامکی خود کوپن و تخفیفات را از طریق پیامک ارسال می‌کنید؟ پیگیری استفاده از آنها راهی آسان برای تشخیص اینکه آیا مشتریان شما با بازاریابی پیامکی شما تعامل دارند یا خیر. اگر نرخ بازخرید پایینی دریافت می‌کنید، پیشنهاد خود را ارزشمندتر کنید یا آن را به عنوان یک MMS پویا برای افزایش جذابیت ارسال کنید.

 

مسائل حقوقی برای اس ام اس مارکتینگ

 

نکته مهمی که در این قسمت باید بدانید و همچنین باید به به کار بگیرید، جوانب حقوقی آن است. به عبارت دیگر آخرین چیزی که نیاز دارید این است که از طریق اس ام اس مارکتینگ نامناسب وارد مسائل پیچیده حقوقی نشوید. برای اطمینان از مطابقت کمپین‌های پیامکی شما با قوانین و مقررات، سه معیار اصلی برای کسب و کار شما وجود دارد:

 

   1.رضایت کاربر را به همراه داشته باشید.

 

مصرف‌کنندگان باید قبل از شروع به ارسال پیامک‌های تبلیغاتی پیامک، رضایت خود را برای دریافت مطالب بازاریابی مجاز کنند. به این ثورت که مصرف‌کنندگان می‌توانند از طریق ارسال فرم، علامت زدن گزینه پذیرش، تماس با کسب و کار شما یا توافق شفاهی رضایت دهند.

 

مسائل حقوقی برای اس ام اس مارکتینگ

 

   2.فرستنده پیام‌ها کاملا قابل شناسایی باشد.

 

قانون SPAM سال 2003 می‌گوید که همه پیام‌های بازاریابی پیامکی باید به وضوح فرستنده را مشخص کنند. این موضوع را می‌توان با استفاده از شناسه فرستنده یا شروع پیام متنی خود با نام کسب و کار خود انجام داد.

 

   3.پیشنهاد انصراف را برای آنها ارائه دهید.

 

هر پیام بازاریابی پیامکی باید دارای گزینه‌ای برای لغو اشتراک گیرندگان از محتوای شما باشد.

این گزینه می‌تواند به شکل یک کلمه کلیدی پاسخ باشد/ به عنوان مثال “با ارسال کلمه off، به انصراف پاسخ مثبت بدهید” یا “با استفاده از URL کوتاه که شما را به فرم لغو اشتراک می‌برد، از ادامه ارسال پیام کوتاه انصراف دهید” می‌تواند گزینه‌های مهم‌تر و نتایج بهتری را برای بازاریابی پیامکی شما داشته باشد.

اگر در مورد مسائل حقوقی پیرامون کمپین بازاریابی پیامکی خود مطمئن نیستید، با کارشناسان اختصاصی بازاریابی پیامکی تماس بگیرید. آنها اطمینان حاصل می‌کنند که شما بهترین شیوه‌ها را رعایت کرده و از مقررات محلی پیروی می‌کنید.

کد مطلب:1003400050101000710

لینک شبکه های اجتماعی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا