نمونه متن پیامک‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی جذاب و تاثیرگذار

نمونه متن پیامک های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی جذاب و تاثیرگذار

مجموعه‌ای از نمونه پیام‌های تجاری، پیامک‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی و الگوهای پیام متنی برای شما در این مقاله آورده شده است که می‌تواند به شما در برقراری ارتباط با مشتریان کمک کند. البته همه عناصری که باید در پیام خود ذکر کنید عبارتند از:

محرک‌های قوی برای ایجاد انگیزه ادامه همکاری و جذب مخاطبان و کاربران خود، نام، شماره تلفن، پیوند کوتاه به وب سایت فرستنده و دیگر اجزایی که در این مقاله به آن اشاره خواهد شد.

همچنین قالب‌های پیامکی بازاریابی و تبلیغاتی را می‌توان موارد زیر دانست:

قالب پیامک خدمات مشتری

الگوهای یادآوری قرارهای خاص و رویدادهای مهم

الگوهای پیام متنی هشدار

الگوهای پیام متنی تأیید

نمونه متن یادآوری پرداخت

قالب‌های پیامکی بانکی

الگوهای پیام متنی نظرسنجی و پیشنهادات

قالب‌های مسابقه پیامکی

الگوهای ارتباطات داخلی و کارکنان

قالب‌های پیامک تجاری COVID-19

قالب‌های پیامکی بازاریابی و تبلیغاتی.

الگوهای پیامکی بازاریابی و تبلیغاتی ذکر شده عملکردهای خوبی برای بازاریابی دارند، زیرا توجه افراد را به خود جلب می‌کنند، از متنون جذاب و قوی برای تشویق مخاطبان استفاده می‌کنند، احساس فوریت ایجاد می‌کنند و اطلاعات را به روشنی و مختصر به اشتراک می‌گذارند.

 

نمونه متن پیامک های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی چیست؟

 

خدمات به مشتریان از طریق پیامک‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی عبارت است از خدمت‌رسانی به مشتریان از طریق پیامک، که به آنها امکان می‌دهد از طریق پیامک با نمایندگان خدمات مشتری صحبتو تعامل داشته باشند.

تحقیقات صورت گرفته در این خصوص، نشان داد که پیام‌های تجاری جهانی از طریق پیامک و تلفن همراه در سال 2020 به صورت 10 درصد افزایش یافته و به 2.7 تریلیون پیام رسیده است. در نتیجه این گونه پیامک‌ها، 98 درصد از ترافیک پیام‌ها را به خود اختصاص داده‌اند و بخش خرده فروشی نیز تقریبا 408 میلیارد از این پیام‌ها را به خود اختصاص داده است.

همچنین در این تحقیقات دریافته‌اند که خرده فروشان در درجه اول از پیامک برای موارد زیر استفاده می‌کردند.

تأیید سفارش خرید محصولات و خدمات

اعلان‌های مخصوص سفارش و خرید

ردیابی اطلاعات و تایید گرفتن از مشتریان و مخاطبان

به روز رسانی تحویل و اطلاع‌رسانی‌ها

و غیره. همه این عملکردها زیر چتر بزرگتر خدمات مشتریان SMS قرار می‌گیرند. و پیش بینی می‌شود که تا سال 2025، 80 درصد از سازمان‌های موجود برای خدمات رسانی به مشتریان به جای برنامه‌های دیگر بازاریابی پیامکی، از SMS و پیام‌رسانی از این طریق استفاده می‌کنند.

بهترین شیوه‌های بازاریابی متنی به روشی جذاب و موثر

در هر حال مشتریان این پیامک‌های خدمات را ارزشمندترین پیام‌های ارسال شده توسط مشاغل می‌دانند. یادآوریهای قرار تخفیفات و حراج، به روز رسانی تحویل و تأیید رزرو همه از نظر ارزش درک شده بالاتر از هدایای محصول یا خدمات هستند.

این بدان معناست که اگر قصد دارید بازاریابی پیامکی را وارد روش‌های استفاده شده در بازاریابی خود کنید، ایده خوبی است که خدمات مشتری پیامکی را نیز شامل شود. هنگامی‌که مشتریان ارزش واقعی پیام‌هایی را که می‌فرستید مشاهده کنند، احتمالا جذب پیام‌های SMS ارسال شده شما می‌شوند.

البته خدمات مشتریان SMS فقط مربوط به این تأییدها یا یادآوری‌های خودکار نیست. همچنین به مشتریان اجازه می‌دهد با استفاده از پیام‌های متنی تک به تک، مستقیما با نمایندگان خدمات مشتری صحبت کنند.

بهترین شیوه‌های بازاریابی متنی به روشی جذاب و موثر

نحوه انجام بازاریابی پیامکی به درستی و به صورتی جذاب، در 10 نکته برای نمونه متن پیامک های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی متنی موفق در ادامه ذکر شده است. به این ترتیب خواهید توانست تا بهترین شیوه‌های بازاریابی متنی را پوشش می‌دهید و بهترین عملکرد را داشته باشید. بعلاوه نمونه‌هایی از بهترین کمپین‌های بازاریابی پیامکی که به اطلاع‌رسانی و تبلیغات پیامکی شما و استراتژی‌های بازاریابی شما کمک می‌کند.

  1. اجازه بگیرید و گزینه‌ای مبنی بر انصراف را در پیامک‌ها ایجاد کنید.

در این صورت باید اجازه ارسال پیام متنی به کاربران را داشته باشید. در این حالت به نحوی پیام را ایجاد کنید که بازخورد و اجازه کاربران خود را دریافت نمایید و سپس در ادامه به پیامک‌های بازاریابی و اطلاع‌رسانی‌های خود ادامه دهید. در غیر این صورت شما فقط افراد شماره شما را اسپم می‌کنند، که می‌تواند به معنای خسارتی جبران‌ناپذیر برای نام تجاری شما باشد و شما همچنان به پیام‌های بازاریابی و اطلاع‌رسانی به آنها ادامه دهید و هزینه‌های بیشتری را متحمل خواهید شد. در نتیجه می‌توان گفت که هزینه‌های تبلیغاتی و پیامک‌های اطلاع‌رسانی قابل توجهی را بالا می‌برد.

از مشترکان بخواهید تا با کمپین‌های تبلیغاتی که از آنها می‌خواهد یک کلمه کلیدی به کد کوتاه شما ارسال کنند، از پیام‌های متنی استفاده کنند. یا به آنها اجازه دهید در حین فرایند تسویه حساب، همراه با اشتراک ایمیل، یک کادر را علامت بزنند. و برای تشویق شرکت‌کنندگان، انتظارات مشترکان را واضح بیان کنید. به این صورت که در این همکاری، چه نوع پیام‌هایی دریافت خواهند کرد و چند بار خواهد بود.

به عنوان مثال، “کوپن خرید” را برای دریافت کوپن‌های هفتگی به شماره 12345 پیام دهید. ” این کد کوتاه به عنوان شماره تلفنی است که مشتریان کلمه کلیدی را به آن پیام می‌دهند. کلید واژه در بدنه پیام قرار می‌گیرد تا نشان دهد در کدام کمپین پیامکی ثبت نام کرده‌اند.

  1. قوانین و نکات این روش‌های بازار یابی را بدانید.

همواره نکات و قوانینی وجود دارد که از بازاریابانی که روش پیام کوتاه را استفاده می‌کنند، می‌خواهد که “پیام و نرخ مشخص آن اعمال می‌شود” را در پیام‌های پاسخ خودکار قرار دهند. به عبارت دیگر اکثر خدمات بازاریابی متنی این سلب مسئولیت را به صورت خودکار اضافه می‌کنند، اما اطمینان از وجود آن بر عهده شما است.

به عبارتی همچنان که تبلیغات و اطلاع‌رساین‌های خود را از این طریق انجام می‌دهید، به مشتریان و کاربران خود حق انتخاب دهید و از مشکلات حقوقی بعد از آن در امان باشید. در نتیجه از وجود این قوانین و نکات مهمی‌که باید در این پیام‌ها اعمال شود، دقت نمایید و به خوبی آنها را بررسی کنید.

قوانین و نکات این روش‌های بازار یابی را بدانید

 

  1. متن کمتر بهتر، مفیدتر و جذاب‌تر است.

 

چند پیامک زیاد است؟ در این زمینه تجزیه و تحلیل عمیق از تجزیه و تحلیل ایده‌آل پیامک‌ها توصیه می‌شود. در این صورت با 4 – 5 پیام در ماه شروع کنید و به تدریج به 10 پیام در ماه برسید. این کار را می‌توانید تا زمانی که هر پیام ارزش واقعی را ارائه دهد، انجام دهید.

البته، شما باید بر لغو اشتراک‌ها و دادن حق انتخاب به کاربران خود برای افزایش بازخورد و عملکرد مناسب، ایجاد کنید تا نقطه دلخواه و جذاب آن را برای مشترکین خود پیدا کنید. همچنین ایده خوبی است که راه ارتباط و تعامل با کاربران و مشتریان خود را در پیام اولیه و خوشامدگویی خود قرار دهید تا کاربران بدانند هر چند وقت یکبار از شما پیام دریافت می‌کنند و اطلاعات و بازاریابی شما را خواهند دید.

در مورد طول پیام، باید گفت که در این جهت به متنی کوتاه و جذاب فکر کنید. اکثر مخابرات‌کنندگان طول پیام متنی را به 160 کاراکتر محدود می‌کنند، بنابراین هرچه سریعتر به اصل پیام خود برسید، بهتر است. در نتیجه توصیه می‌شود که مقدار متن و وضعیت آن را از قبل مشخص کنید، همچنین بهتر است که شامل یک فراخوان شفاف برای اقدام و استفاده از کوتاه کننده URL باشد تا کاربران بهتری و مفیدتر از آن استفاده کنند.

 

  1. مسائل زمان‌بندی در این مسئله مهم و ضروری است.

 

وقتی نوبت به زمان‌بندی پیام‌های متنی شما برای پیامک‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی می‌رسد، به عادات روزانه مخاطبان خود فکر کنید. چه زمانی به احتمال زیاد آنها گوشی تلفن خود بررسی خواهند کرد و تلفن در دسترس آنها است؟

طبق تحقیقات و گزارش‌های موجود، روز دوشنبه کمترین میزان پاسخگویی را دارند. در نتیجه بهتر است که در این روز پیام تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی ارسال نکنید. مگر اینکه پیام شما به طور خاص مربوط به آن روز باشد، از ارسال در این روز اجتناب کنید.

همچنین باید از ساعات رفت و آمد معمولی، به طور معمول 6 تا 8 صبح و 4-7 بعد از ظهر، هنگامی‌که افراد به احتمال زیاد در حال رانندگی هستند و قادر به خواندن یا پاسخ دادن به متون نیستند، خودداری کنید.

به طور کلی، ساعات کاری استاندارد 10 صبح تا 8 شب بیشتر برای بازاریابان پیامکی موثر است. فقط مطمئن شوید زمان ارسال را برای منطقه زمانی خاص کاربر خود بومی‌سازی کنید. هیچ کس کد کوپن یا یادآوری قرار را در ساعت 4 صبح نمی‌خواهد.

مسائل زمان‌بندی در این مسئله مهم و ضروری است

 

  1. محتوای پیام را سرگرم‌کننده و جذاب نگه دارید.

 

پیام کوتاه یک کانال بسیار شخصی و غیررسمی است که آن را برای کمپین‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی در خصوص هدایا و تخفیفات و حراج، یک را ارتباطی موثر و ایده‌آل می‌کند. به بازی، تبلیغات، نظرسنجی، محتوای تعاملی و مکالمات یک به یک فکر کنید. از همه موارد بازاریابی از این طریق، به عنوان فرصتی برای ارائه تجربیات سرگرم‌کننده و به یاد ماندنی برای کاربران و مشتریان خود استفاده کنید.

توجه: بسیاری از بازاریابانی که از پیام کوتاه برای تبلیغات و اطلاع‌رسانی استفاده می‌کنند، از متن کوتاه مانند “url” و “تصویر” در پیام استفاده می‌کنند. همین کار را انجام دهید، مادامی‌که پیام شما به راحتی قابل خواندن باشد.

به عنوان مثال استارباکس مدتهاست از پیامک برای جذب و خوشحال کردن مشتریان با بازی‌های جذاب، مسابقات و هدایای متفاوت و پاداش‌های شخصی استفاده می‌کند. این کمپین از سال 2013 با پاداش دادن به 100 پاسخ دهنده صحیح که جزو اولین نفرات ارسال کننده هستند، از پیام فوری پیامک استفاده می‌کند. و این روش در بازاریابی هوشمندانه است و به نوعی نقش اساسی و مهمی را در تجربه مشتری آنها تقویت می‌کند.

این کمپین اخیر این ماهیت غیررسمی پیامک‌ها را با سرگرمی‌ برای فصل تابستان را همراه می‌کند. و ارزش واقعی را با 50 درصد به صورت تخفیف و کوپن برای مشترکین ارائه می‌دهد.

 

  1. کاربران و مشتریان به صورت درست و تحلیل شده بخش‌بندی کنید.

 

شما مانند یک مشتری وفادار با یک بازدیدکننده جدید صحبت نمی‌کنید. در مورد پیامک نیز همینطور است. برای اطمینان از اینکه هر کاربر محتوای مرتبط و ارزشمندی دریافت می‌کند، مخاطبان خود را تقسیم‌بندی کنید.

بازدیدکنندگان جدید می‌توانند حمل و نقل رایگان یا کد تبلیغاتی دریافت کنند، در حالی که مشتریان وفادار و کسانی که به طور مکرر از محصولات شما استفاده می‌نمایند، به محصولات جدید یا دعوت از برنامه و طرح‌های پاداش‌های مشتریان وفادار شما دسترسی داشته باشند.

از داده‌های نمایه برای ارسال تبلیغات تولد، تخفیفات جدید مشتریان یا کمپین‌های مبتنی بر مکان استفاده کنید تا به هر کاربر یک تجربه شخصی و تبدیل بیشتر ارائه دهید. به این صورت که می‌توانید در روز تولد مشتریان خود به آنها هدایایی را اهدا کنید و یا تخفیفات خوبی برای خریدهای بعدی آنها استفاده نمایید.

 

  1. القای فوریت پیام به مخاطبان خود، در برخی از پیامک‌ها مفید است.

 

یکی از مزایای اصلی پیام کوتاه، فوری بودن آن است. بنابراین از آن به نفع خود استفاده کنید. به این صورت که می‌توانید با ارسال پیامک‌های تبلیغاتی وسوسه‌انگیز به کاربران هنگام ورود یا عبور از فروشگاه شما، پیامک‌ها را با کمپین‌های مبتنی بر موقعیت مکانی مرتبط کنید. عباراتی مانند “معتبر تا”، “به زودی منقضی می‌شود” یا “فقط امروز” را در پیامک‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی خود وارد کنید تا احساس فوریت ایجاد شود و گیرندگان را مجبور به اقدام کند.

القای فوریت پیام به مخاطبان خود، در برخی از پیامک‌ها مفید است

 

  1. پیام تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی خود را منحصر به فرد کنید.

 

آیا راهی برای جلوگیری از انصراف مشترکان از کمپین‌های پیامکی شما وجود دارد؟ پیشنهادات اختصاصی یا محتوای VIP ارسال کنید که در هیچ کانال دیگری دریافت نمی‌کنند.

همچنین از قابلیت‌های مفید این راه بازاریابی و پیام کوتاه برای اطلاع رسانی اعضای مشترکین، مخاطبان و مشتریان خود در مورد امتیازات و مزایای عضویت آنها استفاده می‌کند. به این ترتیب با این قابلیت آنها مشترکین به نمایش فیلم رایگان، دعوت از رویدادهای ویژه، تخفیف‌های امتیازدهی و هدایای تبلیغاتی فیلم دسترسی دارند.

 

  1. تحلیل بازخورد مشتریان و مخاطبان پیام‌های تبلیغاتی را انجام دهید.

 

مانند هر رسانه و راه ارتباطی دیگر، بایستی نحوه تعامل کاربران با کمپین‌های متنی، پیامک‌های خود را پیگیری کنید. چند نفر پیام شما را باز می‌کنند؟ چند نفر روی پیوند و url موجود در پیام شما کلیک کرده یا پاسخی ارسال می‌کنند؟ چند نفر از ادامه ارسال پیام توسط شما انصراف می‌دهند؟

طبق معیارهای فعلی صنعت بازاریابی پیامکی، 70 درصد از مشتریان پیامک‌ها را در عرض 60 دقیقه باز می‌کنند. همچنین 19٪ از دریافت کنندگان روی پیوند کلیک می‌کنند. در این خصوص خواهید توانست تا با تحلیل پیامک‌های ارسالی خود به کاربران گسترده، تحلیل و تجزیه اطلاعات به دست آمده از نتایج آن را انجام دهید.

مانند هر کانال دیگری، برای بهبود استراتژی بازاریابی پیامکی خود، باید پیام‌ها، مخاطبان و زمان ارسال این پیام‌های بازاریابی را آزمایش کنید.

 

  1. از SMS به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی استفاده کنید

 

امروزه کاربران تلفن همراه صرف نظر از کانال یا دستگاه، نیاز به تجربه مشتری ثابت دارند. در نتیجه پیامک‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی، به عنوان یک استراتژی اصلی برای ایجاد یک رابطه قوی و پایدار با نام تجاری شما ضروری است.

کمپین‌های پیامکی شما نباید یکبار مصرف باشند. به این معنا که باید با امکاناتی مانند سایت، ایمیل و کمپین‌های اجتماعی شما مکمل شوند و با آنها ارتباط برقرار کنند تا روابط با مشتریان را تقویت کرده و تجربه‌ای یکپارچه را ارائه دهند.

از SMS به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی استفاده کنید

نمونه الگوهای پیام متنی جذاب برای مشاغل

 

یک پیام متنی حرفه‌ای شامل محرک‌های CTA است که با مخاطب همراه شده و احساس فوریت ایجاد می‌کند (مثال: کلماتی مانند “امروز” و “اکنون”). با در نظر گرفتن این موارد، لیستی از قالب‌های پیام متنی آماده استفاده برای مشاغل کوچک در ادامه بررسی شده است که می‌توانید از این موارد برای کسب و کار خود الهام بگیرید.

در عین حال که نوشتن کلمات خاصی مانند “رایگان”، “حراج”، “همین الان” یا “برای دریافت هدیه ثبت نام کنید” وسوسه‌انگیز است، این موارد و مانند این کلمات می‌تواند مشتریان را از شما دور کند. در نتیجه بهتر است که پیامهای تبلیغاتی خود را دوستانه و محاوره‌ای نگه دارید.

در صورت تمایل می‌توانید متن پیام خود را آزمایش کنید، عملکرد آنها را زیر نظر داشته باشید و آنها را براساس پاسخ مخاطبان خود تغییر دهید. در این صورت داشتن یک برنامه‌ریزی درست و تجزیه و تحلیل این داده‌ها بسیار ضروری تلقی می‌شود.

 

نمونه الگوهای پیام متنی جذاب برای مشاغل

 

  1. فروش

 

[نام شرکت] تا پایان [ماه] [پیشنهاد] فروش دارد. برای اطلاعات بیشتر و قیمت‌های ویژه، امروز از [محل] در [آدرس] دیدن نمایید.

نمونه: فروشگاه تعمیر خودرو صداقت تا پایان جولای فروش لاستیک به صورت 3خرید و 1 واحد رایگان دارد. برای اطلاع از برند و قیمت‌ها، امروز از “تعمیر خودرو صداقت” در خیابان 21 دیدن نمایید.

 

  1. برنامه وفاداری

 

برنامه وفاداری یکی دیگر از نمونه متن پیامک های تبلیغاتی می باشد.که می توانید از نمونه های از [پیشنهاد] تخفیف دریافت کنید. “کد تخفیف” را به [شماره کسب و کار] پیام دهید و 10 درصد تخفیف برای سفارش بعدی خود دریافت کنید. [نام شرکت] برای لغو اشتراک در جواب off را ارسال کنید، استفاده کنید.

نمونه: از تخفیف‌های ویژه ناهار خوشمزه برخوردار شوید. پیام “نهار” را به 777-343-555 پیام دهید و 10 درصد تخفیف برای سفارش بعدی خود دریافت کنید! برای لغو اشتراک کلمه off پاسخ دهید.

 

  1. رویدادها

 

تابستان امسال با ورود رایگان به [محل] در تمام طول [ماه] فرزندان خود را خوشحال کنید. برای رزرو تاریخ تماس بگیرید یا پیامک ارسال کنید: [شماره کسب و کار] و کوپن [قیمت] دریافت کنید. [نام شرکت]

نمونه: بچه‌ها را در تابستان امسال با ورود رایگان به مرکز پینت بال در کل ماه تیر خوشحال کنید. برای رزرو تاریخ با 555-774-344 تماس بگیرید یا پیام دهید و کوپن 20 تومانی دریافت کنید. PaintMania

 

  1. زمان باز کردن

 

دیگر [در زمان] در [تاریخ] در حال جستجو برای یافتن [محصول] جدید نباشید. [نام شرکت] اکنون بین [ساعت کار] باز است. نزدیکترین فروشگاه خود را پیدا کنید: [پیوند].

نمونه: دیگر تنها از ساعت 4 بعدازظهر جمعه برای یافتن لباس جدید از خانه خارج نشوید! فروشگاه مد روز اکنون بین 10 صبح تا 8 شب باز است. نزدیکترین فروشگاه خود را پیدا کنید: moderoz.com/stores.

 

  1. وب سایت جدید

 

سلام! همه [محصول] مورد علاقه شما در دسترس است! [نام شرکت] اکنون در تلفن همراه، کنار شما است. بهترین معاملات فقط برای [دوره]، عجله کنید: [پیوند].

نمونه: سلام همراهان عزیز! همه کتابهای مورد علاقه شما در دسترس هستند! کتابفروشی صدف در حال حاضر در تلفن همراه، کنار شما است. بهترین معاملات فقط برای 3 روز، عجله کنید: Sadaf.bookstore.com.

ایجاد وب سایت جدید برای نمونه الگوهای پیام متنی

 

  1. دعوت به اشتراک

 

اولین نفری باشید که از تخفیف‌ها و پیشنهادات در [نام شرکت] مطلع می‌شوید! برای پیوستن به لیست VIP ما اینجا را کلیک کنید: [پیوند].

نمونه: اولین نفری باشید که از تخفیف‌ها و پیشنهادات در Bethany Beauty مطلع می‌شوید! برای پیوستن به لیست VIP اینجا را کلیک کنید: store.com/coupons-deals.

 

  1. الگوهای خدمات مشتری

 

استفاده از ارتباطات متنی یک روش امتحان شده و واقعی برای بهبود تعامل با مشتریان است. چه برای آنها یک یادآوری رویداد مهم، اعلان کوتاهی در مورد وضعیت سفارش آنها یا تأیید رزرو هتل برای سفر آینده خود ارسال کنید، آنها قدردان شما خواهند بود که وقت خود را برای حفظ آنها در نظر گرفته‌اید و شرکت خود را قابل اعتماد می دانید.

 

  1. یادآوری قرار ملاقات

 

یکی دیگر از مواردی که نمونه متن پیامک های تبلیغاتی باید در نظر گرفت.اطمینان حاصل کنید که تاریخ، زمان، مکان، نام شما (یا نام شرکت شما) و قرار رویداد به چه منظور است.

از استفاده از حروف بزرگ خودداری کنید زیرا می‌تواند پیام شما را تهاجمی به نظر برساند.

اگر برنامه بسیار شلوغی دارید، به مشتری خود توصیه کنید که 5 تا 10 دقیقه زودتر به آنجا برسد.

اگر دستور عدم نمایش پیام شما را ایجاد کرده است، حتما در پیام یادآوری به مشتری خود اطلاع دهید.

تعداد کمتری از مخاطبان پس از دریافت یادآوری متنی، قرارهای خود را فراموش کرده یا از دست می دهند. سیستم پیش برنامه‌ریزی شما باید به گونه‌ای طراحی شود که نه در زمان دورتر و نه در زمان نزدیک به طوری که مخاطبان نتوانند وقت خود را با این پیامک‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی تنظیم کنند، ایجاد و ارسال شوند.

 

نمونه برای یادآوری قرار ملاقات آرایشگاه:

 

سلام [نام مشتری] [نام کسب و کار] اینجاست تا فردا در [زمان] با [نام آرایشگاه] [خدمات] خود را به شما یادآوری کند. برای تأیید “OK” را پاسخ دهید، اگر نمی‌توانید حاضر شوید “CANCEL” یا برای برنامه‌ریزی مجدد با [شماره تلفن] تماس بگیرید.

سلام [نام مشتری] ما می‌خواهیم در مورد [خدمات] فردا در [زمان] به شما یادآوری کنیم. لطفا سعی کنید 5 تا10 دقیقه زودتر حاضر شوید. برای برنامه‌ریزی مجدد با شماره [شماره تلفن] تماس بگیرید. [نام کسب و کار]

قرار دندانپزشکی با دکتر [نام] برای [تاریخ]، [زمان] برنامه‌ریزی شده است. لطفا در صورت نیاز به برنامه‌ریزی مجدد یا هرگونه سوال، با [شماره تلفن] تماس بگیرید.

[نام مشتری] عزیز، [سرویس] شما امروز [زمان] فعال است. لطفا سعی کنید 10 دقیقه زودتر اینجا باشید. آماده باشید تا همه استرس‌ها و نگرانی‌ها را در [نام کسب و کار] فراموش کنید!

نمونه: دبورا عزیز، ماساژ تایلندی شما امروز ساعت 5 بعد از ظهر است. لطفا سعی کنید 10 دقیقه زودتر اینجا باشید. آماده باشید تا همه استرس‌ها و نگرانی‌ها را در سالن ماساژ تایلندی فراموش کنید.

سلام [نام مشتری] مصاحبه شما در [نام کسب و کار] در [زمان] این [روز هفته]، در [آدرس] خواهد بود. لطفا برای اطلاعات بیشتر با [شماره تلفن] تماس بگیرید. [نام] از [نام نمایندگی]

سلام، [نام]! از شما دعوت می شود در [زمان] این [تاریخ] در [آدرس] در [شرکت استخدام] مصاحبه کنید. در صورت بروز مشکل با این شماره تماس بگیرید. [نام استخدام کننده] از [شرکت استخدام].

نمونه برای یادآوری قرار ملاقات آرایشگاه

 

  1. یادآوری تحویل

 

[نام تجاری]: [محصول] شما ارسال شده است. زمان مورد انتظار ورود: [فاصله زمانی] در [تاریخ]. اگر آن زمان در خانه نیستید، لطفا با [شماره تلفن] تماس بگیرید یا به این متن پاسخ دهید تا نماینده با شما تماس بگیرد.

 

  1. اعلان لغو

 

متأسفانه قرار شما برای [date] به دلیل شرایطی خارج از کنترل ما لغو شده است. ما از شما خواهشمندیم برای برنامه‌ریزی مجدد با [شماره تلفن] تماس بگیرید. ممنونم از اینکه درک می‌کنید! [نام کسب و کار]

 

  1. اعلان های تحویل بسته‌ها

 

سلام [نام مشتری] بسته [شماره بسته] شما در [آدرس] اداره پست منتظر شماست. [نام کسب و کار]، [شماره تلفن]

نمونه: متاسفانه جلسه امروز شما به دلیل بیماری مربی لغو شده است. می‌توانید جلسه جدیدی را در اینجا رزرو کنید: www.myfit.com. مرکز سلامتی ولینگتون

شرکت‌هایی که هشدارهای متنی کوتاه و ساده ارسال می‌کنند، حرفه‌ای و قابل اعتماد تلقی می‌شوند.در صورت انتخاب سفارشی کردن الگوهای زیر، اطمینان حاصل کنید که اطلاعات مربوطه را شامل می شود:

نشانی تحویل؛

زمان تخمینی تحویل (در صورت امکان)؛

نام شرکت؛

شماره تلفن (در صورت لزوم).

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسکرول به بالا